Harnaś kontynuuje sponsoring łódzkiego Widzewa
  • 0
  • 1
6.02.2007

Harnaś kontynuuje sponsoring łódzkiego Widzewa

Marka Harnaś będzie sponsorem głównym Widzewa Łódź co najmniej do połowy 2008 roku, na mocy podpisanego dziś kontraktu pomiędzy Stowarzyszeniem Widzew Łódź i firmą Carlsberg Polska, która jest właścicielem marki Harnaś.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2007

Lenovo głównym sponsorem AT&T Williams Formuły 1

Lenovo uzyskało tytuł głównego sponsora AT&T Williams i dostarcza zaawansowane rozwiązania informatyczne do obsługi tego znanego zespołu Formuły 1. Technologie komputerowe Lenovo zostaną wykorzystane przez zespół AT&T Williams w wielu obszarach, począwszy od kontroli zapłonu do działań w trakcie wyścigu i kontroli stanu zapasów. Logo Lenovo zostanie wyeksponowane w wyróżniającym się miejscu na samochodach w 2007 r. kierowców Nico Rosberga i Aleksa Wurza.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2007

Click2Call - nowy rodzaj kampanii reklamowych w Internecie

ClickAd oficjalnie wprowadza do swojej oferty nową usługę reklamową – Click2Call. Firma, która do tej pory była postrzegana głównie jako broker reklamy on-line, chce skoncentrować swoją działalność biznesową na realizacji kampanii w modelu pay per performance oraz na budowie narzędzi optymalizacyjnych dla domów mediowych i swoich klientów. Wprowadzona usługa ma stanowić jedną z podstaw nowej strategii firmy.