S4 dla fundacji Jaśka Meli – „Poza Horyzonty” - Marketing przy Kawie
S4 dla fundacji Jaśka Meli – „Poza Horyzonty”
  • 0
  • 1
2.03.2010

S4 dla fundacji Jaśka Meli – „Poza Horyzonty”

Agencja Reklamowa S4 przygotowała kampanię „1% naprawdę naprawia” dla fundacji „Poza Horyzonty”, którą założył niepełnosprawny młody podróżnik Jan Mela. Celem działań jest zebranie środków na pomoc osobom po amputacjach kończyn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2010