„Lokuj, nie blokuj” – wystartowała nowa kampania Kredyt Banku - Marketing przy Kawie
„Lokuj, nie blokuj” – wystartowała nowa kampania Kredyt Banku
  • 0
  • 1
2.03.2010

„Lokuj, nie blokuj” – wystartowała nowa kampania Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Lokuj, nie blokuj”. Wspiera ona ofertę depozytową opartą na 6-miesięcznej lokacie Progres o stałym oprocentowaniu od 5 do 7%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2010

Bazy adresowe Media & Marketing Polska w ofercie SARE MailMedia

Wydawnictwo VFP Communications, właściciel magazynu Media & Marketing Polska podpisało umowę z agencją e-mail marketingu SARE. W ramach współpracy agencja będzie pośredniczyła w sprzedaży kampanii e-mailingowych realizowanych do baz adresowych takich tytułów jak Media&Marketing Polska, Handel i MediaMikser.pl. SARE będzie obsługiwało także wysyłki e-mailingów i newsletterów od strony technologicznej.