0 1 0 0 0 16.03.2010Galeria Łódzka pomaga wiośnieW marcu Galeria Łódzka wystartowała z drugą odsłoną akcji ambientowych zaplanowanych na 2010 rok. Oryginalnymi dodatkami do regularnej kampanii wizerunkowej Galerii są billboardy zaaranżowane na drzewa oraz ściany wielkoformatowe.
0 1 0 0 0 16.03.2010Contact Center w Brytyjsko-Polskiej Izbie HandlowejContact Center, firma specjalizująca się w outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta przez call/contact center, dołączyła do grona przedsiębiorstw zrzeszonych w British Polish Chamber of Commerce (BPCC).
0 1 0 0 0 15.03.2010„Kultura się liczy!” w największych miastach PolskiKampania społeczna „Kultura się liczy!” pojawi się na autobusach w głównych miastach Polski: Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Gdańsku.
0 1 0 0 0 15.03.2010Uchwyć miasto. Stwórz unikalny portret WarszawyDo 16 kwietnia br. można zgłaszać zdjęcia do otwartego konkursu fotograficznego. Zwycięskie prace zostaną zaprezentowane podczas wystawy fotografii w Złotych Tarasach. Na autorów zdjęć czeka wiele atrakcyjnych nagród.
0 1 0 0 0 15.03.2010MPG zwycięża w przetargu mediowym Liberty DirectDom mediowy MPG zwyciężył w przetargu mediowym Liberty Direct – ubezpieczyciela komunikacyjnego oferującego polisy przez Internet i telefon. Tym samym obronił budżet obsługiwany od startu marki na rynku polskim w 2007 roku.
0 1 0 0 0 15.03.2010Grupa mediowa 9 Senses Media Group szuka butików kreatywnych9 Senses Media Group SA, warszawska grupa mediowa będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci outdoor, prowadzi rozmowy z kilkoma podmiotami na rynku agencji kreatywnych w celu przejęcia pakietu kontrolnego.
0 1 0 0 0 15.03.2010Man Investments wybiera Weber ShandwickWarszawski oddział agencji Weber Shandwick podpisał umowę z Man Investments, firmą rynku inwestycji. Do zadań agencji należy budowanie wizerunku Man Investments w Polsce poprzez działania PR skierowane do mediów, doradców finansowych, klientów instytucjonalnych oraz inwestorów indywidualnych. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 15.03.2010Konsument po kryzysieGłówne trendy społeczno-kulturowe oraz konsumenckie, które będą kształtowały obraz nowego „Konsumenta po kryzysie”, przedstawione zostały na seminarium firmy Intuition z cyklu Trendy i Prognozy: 2010+… Spotkanie odbyło się w Warszawie 10 marca br.
0 1 0 0 0 15.03.2010Redlink.pl: Poradnik skutecznego e-mailinguKażdego dnia do jednej skrzynki poczty elektronicznej może trafić od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny ich odsetek spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Poradnik Redlink.pl to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz list został odczytany.
0 1 0 0 0 15.03.2010Tydzień z Internetem w Radiu ZETW poniedziałek, 15 marca br., w Radiu ZET rozpocznie się cykl audycji poświęconych Internetowi – „Tydzień z Internetem”. Codziennie do piątku 19 marca br. w programie Tomka Florkiewicza „Dzień z Radiem ZET” będzie można posłuchać dyskusji m.in. o portalach społecznościowych i blogach. Na każdy dzień przygotowano inny temat przewodni.