Rzut oka na 1% – eyetracking stron organizacji pożytku publicznego - Marketing przy Kawie
Rzut oka na 1% – eyetracking stron organizacji pożytku publicznego
  • 0
  • 1
23.03.2010

Rzut oka na 1% – eyetracking stron organizacji pożytku publicznego

Zbliża się ostateczny termin rozliczenia podatku i przekazania 1% z niego na rzecz organizacji charytatywnych. Użytkownicy często w sposób impulsywny wybierają organizację, której przekażą część swojego podatku. Bardzo często wypełniający PIT poszukują numeru KRS w Internecie. Dlatego istotne jest, aby był on łatwy do znalezienia, a strona organizacji wzbudzała zaufanie. Agencja Edisonda opublikowała raport na temat temat użyteczności serwisów fundacji i stowarzyszeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2010

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu „Kampania Społeczna Roku”

W marcu rozpoczęła się druga edycja Konkursu „Kampania Społeczna Roku”. Jest to jedyny w kraju konkurs honorujący i nagradzający twórców kampanii społecznych. Jego organizatorami i pomysłodawcami są Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl. Kampanie mogą być zgłaszane przez każdego, kto wypełni oraz prześle do organizatorów formularz zgłoszeniowy do 10 kwietnia 2010 r.