Espresso

2 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.04.2020

Żywiec Zdrój i Danone konsolidują budżet mediowy w MediaCom Warszawa

Dwie spółki z grupy spółek Danone konsolidują budżet mediowy swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów w MediaCom Warszawa. Tym samym po niespełna półtorarocznej przerwie dom mediowy rozszerza zakres usług świadczonych na rzecz firmy, obejmujący tworzenie strategii wszystkich mediów oraz planowanie i zakup mediów tradycyjnych, o prowadzenie kampanii internetowych. Powraca w ten sposób do realizowanego we wcześniejszych latach modelu holistycznej współpracy.

Czytaj także
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.04.2020

„Polish CX Drivers” – badanie doświadczeń klientów w Polsce przeprowadzone przez Deloitte Digital

Sposób ustalania kryteriów porównywania ofert ubezpieczeniowych czy ciągłość procesu reklamacyjnego abonentów telekomunikacyjnych mogą być pasjonującymi tematami. Rzadko jednak choćby w połowie tak pasjonującymi dla klienta, jak to się wydaje specjalistom od marketingu czy od procesów call center. Tymczasem doświadczenie klientów w obecnej sytuacji gospodarczej ma kolosalne znaczenie dla firm – pokazuje raport „Polish CX Drivers” Deloitte Digital.

1 kwietnia 2020

Poprzednie Następne