Rynek reklamy w e-wydaniach – badanie sieci Adrino - Marketing przy Kawie
Rynek reklamy w e-wydaniach – badanie sieci Adrino
  • 0
  • 1
13.11.2013

Rynek reklamy w e-wydaniach – badanie sieci Adrino

Reklamy komercyjne w formie statycznej, typu fullpage pojawiają się najczęściej w wydaniach tabletowych. Rich media stanowią 20% reklam w e-wydaniach. To niektóre wnioski z badania przeprowadzonego przez sieć reklamy mobilnej Adrino.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 listopada 2013