Ruszyło Centrum Schlebiania Dan Cake
  • 4
  • 4
11.01.2024

Ruszyło Centrum Schlebiania Dan Cake

Najnowsza kampania Dan Cake polega na tworzeniu oryginalnych komplementów. Marka nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa.

W ramach kampanii „Schlebianie na śniadanie” powstała aktywacja konsumencka – konkurs kreatywny, gdzie zadaniem uczestników jest kupienie Chleba Tostowego Dan Cake (pszennego lub pełnoziarnistego) i stworzenie kreatywnego komplementu dla bliskiej osoby. Nagrody dostaną autorzy najlepszych pochlebstw. Przewidziane są m.in. nagrody pieniężne i sprzęt kuchenny.

Na stronie aktywacji uruchomione zostało interaktywne Centrum Schlebiania. Dzięki połączeniu z wirtualnym konsultantem użytkownik dostanie niecodzienne pochlebstwo. Cały mechanizm oparty jest na sztucznej inteligencji, która generuje komplementy w formie audio, bazując na głosie aktora ze spotów kampanii.

Nowa odsłona kampanii to strategiczny projekt mający na celu ugruntowanie w świadomości konsumentów połączenia: jak Chleby Tostowe Dan Cake, to schlebianie – smakiem i miłymi komplementami. W tym roku idziemy jednak o krok dalej, dając użytkownikom możliwość pobawienia się sztuczną inteligencją, która przy wsparciu aktora i jego głosu wygeneruje jedno z 200 autorskich pochlebstw – mówi Maciej Bojda, creative lead, Ancymony.

Agencja Ancymony odpowiada za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony WWW akcji. Także za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, PR i kontakt z mediami. Spot zrealizowało Key Story. Budowaniem zasięgów i kampanią mediową w digitalu zajęło się Media Choice. Kampanię outdoorową realizuje AMS.

Działania prowadzone są na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych, w digital indoor oraz OOH na terenie całej Polski. Również w radiu RMF Maxx, gdzie odbędzie się konkurs pod hasłem „Poranne schlebianie”, sponsorowany przez markę Dan Cake. W akcję zaangażowany będzie influencer Bartek Usa Karpowski, który przeprowadzi akcję uliczną.

  • 4
Centrum Schlebiania Dan Cake

Centrum Schlebiania Dan Cake

Centrum Schlebiania Dan Cake
Centrum Schlebiania Dan Cake
Centrum Schlebiania Dan Cake

Ala

1 miesiąc temu

Trochę to słabe, używanie na siłę słowa "schlebianie" tylko poprzez skojarzenie z chlebem. Poza tym, pomysł byłby fajny, gdyby nie był elementem kampanii reklamowej. Dawno temu, w czasach gdy internet służył zabawie, a nie zarabianiu, powstawały strony z bardzo prostym mechanizmem "mówienia" komplementów. Wystarczyło wpisać swoje imię i codziennie zajrzeć na taką stronę, a ona mówiła nam, jak ładnie dziś wyglądamy i jak fajnie, że jesteśmy. Bardzo prosty mechanizm, komplementy powtarzalne, ale nie o to w tym chodziło. Codziennie rano mnóstwo ludzi zaglądało tam, by sobie poprawić humor. Bez otoczki komercyjnej.

Robert

1 miesiąc temu

@Ala: Ale co w tym dziwnego że marki korzystają z narzędzi i kultury wypracowanej przez społeczeństwo? Rozumiem że w przypadku Tyskiego też byś napisała, że to słabo że marka wykorzystuje coś co ludzie mieli za darmo? Kiedyś przechodziło się na TY tak po prostu przy windzie albo na imprezie, a teraz piwo nam mówi że mamy przejśc na ty. sorrry ale kiepski argument.

Tomek

1 miesiąc temu

Zgadzam się z Alą. Bardzo nie lubię kiedy kwestie społeczne są wykorzystywane komercyjnie. Druga sprawa, że to bardzo smutne że doczekaliśmy czasów gdzie sztuczne akcje mają nam poprawiać humor i samopoczucie. Co raz więcej reklam, co raz więcej szumu informacyjnego, a co raz mniej prawdziwych relacji międzyludzkich.

11 stycznia 2024

10 stycznia 2024