Ruszyło Centrum Schlebiania Dan Cake
  • 4
  • 4
11.01.2024

Ruszyło Centrum Schlebiania Dan Cake

Najnowsza kampania Dan Cake polega na tworzeniu oryginalnych komplementów. Marka nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ala

4 miesiące temu

Trochę to słabe, używanie na siłę słowa "schlebianie" tylko poprzez skojarzenie z chlebem. Poza tym, pomysł byłby fajny, gdyby nie był elementem kampanii reklamowej. Dawno temu, w czasach gdy internet służył zabawie, a nie zarabianiu, powstawały strony z bardzo prostym mechanizmem "mówienia" komplementów. Wystarczyło wpisać swoje imię i codziennie zajrzeć na taką stronę, a ona mówiła nam, jak ładnie dziś wyglądamy i jak fajnie, że jesteśmy. Bardzo prosty mechanizm, komplementy powtarzalne, ale nie o to w tym chodziło. Codziennie rano mnóstwo ludzi zaglądało tam, by sobie poprawić humor. Bez otoczki komercyjnej.

Robert

3 miesiące temu

@Ala: Ale co w tym dziwnego że marki korzystają z narzędzi i kultury wypracowanej przez społeczeństwo? Rozumiem że w przypadku Tyskiego też byś napisała, że to słabo że marka wykorzystuje coś co ludzie mieli za darmo? Kiedyś przechodziło się na TY tak po prostu przy windzie albo na imprezie, a teraz piwo nam mówi że mamy przejśc na ty. sorrry ale kiepski argument.

Tomek

3 miesiące temu

Zgadzam się z Alą. Bardzo nie lubię kiedy kwestie społeczne są wykorzystywane komercyjnie. Druga sprawa, że to bardzo smutne że doczekaliśmy czasów gdzie sztuczne akcje mają nam poprawiać humor i samopoczucie. Co raz więcej reklam, co raz więcej szumu informacyjnego, a co raz mniej prawdziwych relacji międzyludzkich.

11 stycznia 2024

10 stycznia 2024