Ruszyła ogólnopolska kampania „Prowadzący – niepijący” - Marketing przy Kawie
Ruszyła ogólnopolska kampania „Prowadzący – niepijący”
  • 0
  • 1
14.03.2007

Ruszyła ogólnopolska kampania „Prowadzący – niepijący”

Pod hasłem „Piłeś – pohamuj się – nie jedź!” 15 marca br. rozpoczęła się kampania edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Celem akcji jest uświadamianie młodym kierowcom bawiącym się w lokalach, że nie powinni prowadzić pojazdu po wypiciu alkoholu. W programie pilotażowym wzięło udział 12 500 osób, a 1 354 z nich zostało DRIverami – wyznaczonymi kierowcami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2007