Espresso

15 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

Wystartował Program Lojalnościowy MTV Club

Strona www.mtv.pl wprowadza program lojalnościowy dla swoich użytkowników – MTV Club. Celem nowej aplikacji jest zachęcenie internautów do jeszcze bardziej aktywnego współtworzenia serwisu. Mechanizm działania MTV Club jest prosty. Każdy z użytkowników, który zarejestruje się na stronie, będzie nagradzany za dany rodzaj aktywności, np. pozostawienie komentarza na forum, dodanie biografii swojego idola czy prowadzenie bloga. Co miesiąc najaktywniejsi internauci będą nagradzani sprzętem muzycznym i gadżetami MTV.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

Murphy’s promocje z okazji dnia Świętego Patryka

Najsłynniejsze irlandzkie święto „Dzień Świętego Patryka” coraz bardziej popularne w Polsce. Z tej okazji Marka Murphy’s organizuje promocje w kanale Horeca. 17 marca, z okazji dnia Świętego Patryka odbędą się koncerty i akcje promocyjne piwa Murphy’s. Choć Dzień Świętego Patryka, to święto narodowe Irlandii to od dziesięcioleci obchodzone jest na całym świecie, w tym od kilkunastu lat także w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

MEC Retail w trosce o konsumenta

Dziś, 15 marca obchodzony jest Dzień Konsumenta. Wiele firm ogranicza swoje działania do tych adresowanych bezpośrednio do kupujących, zapominając o tych, którzy pomagają budować efektywne kanały dystrybucji. Jak ważny jest to obszar działań marketingowych przypomina MEC Retail, specjalistyczny dział Mediaedge:cia istniejący od roku, który już przygotował i zrealizował około 50 kampanii w wyspecjalizowanej prasie handlowej.

Poprzednie Następne