0 1 0 15.06.2007Przyprawy Galeo po raz pierwszy w telewizji„Galeo. Tworzy dania godne uznania” – pod tym hasłem rozpoczęła się intensywna kampania telewizyjna przypraw marki Galeo. We wszystkich stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych jest emitowany 30’ spot wizerunkowi „Przyjemność gotowania” z oryginalną aranżacją jednego z najbardziej znanych polskich przebojów. To pierwsza w historii marki Galeo kampania reklamowa z udziałem telewizji.
0 1 0 14.06.2007Cadbury Wedel patronem konkursu „Mistrz kibicowania – Bieg o Warszawie”Firma Cadbury Wedel objęła patronatem akcję „Mistrz kibicowania” organizowaną od czterech lat przez Fundację „Maraton Warszawski” dla szkół podstawowych i gimnazjów z całej Polski. Celem akcji jest propagowanie zdrowego stylu życia, kultury sportowego kibicowania oraz wiedzy o Warszawie.
0 1 0 14.06.2007Browar Tyski nocąStary książę witający gości w swoim browarze, blask latarni oświetlający zabytkowe budynki, dźwięki harmonii i muzyki Telemanna oraz opowieści starego piwowara. To tylko niektóre z atrakcji czekających na uczestników nocnego zwiedzania browaru w Tychach. W te wakacje browar zapełni się nocą duchami.. i zdobywcami wejściówek na te wycieczki.
0 1 0 14.06.2007Lider przejmuje lideraOne-2-One S.A. - lider w wykorzystaniu technologii mobilnych w Polsce przejął spółkę Advanced Telecom Services (ATS) - czeskiego lidera w zakresie rozwiązań mobilnych. Transakcja o wartości 4 mln 450 tys USD wiąże się z realizacją planów ekspansji na rynki państw Europy Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 14.06.2007Zakończenie konkursu “Zostań Heuretykiem”"Wielki nabór Heuretyków" został zakończony. Konkurs "Zostań Heuretykiem" zorganizowany w kwietniu przez Agencję Heureka pozwolił poszerzyć zespół o 7 osób. Zatrudniono 2 operatorów e-PRu, PR&Event Managera, Kierownika Działu Kreacji, Copywritera, nowego Account Executive oraz Asystenta IT.
0 1 0 14.06.2007b&j dla PrimaveryPod hasłem „Źródło uczuć” odbywa się ogólnopolska kampania wody źródlanej Primavera, której obsługą zajmuje się wrocławska agencja reklamy b&j.
0 1 0 14.06.2007Koniec flogów?T. Grynkiewicz, M. Bojanowski, Reklamowe faule na blogach, "Gazeta Wyborcza", 10.06.2007Rosnące znaczenie blogosfery zrodziło zjawisko fałszywych blogów (flogów) oraz ukrytego sponsorowania przez firmy przychylnych wpisów o swoich produktach. Podobne praktyki są coraz bardziej nieskuteczne, nieetyczne i, jak mówi artykuł, już niedługo mogą stać się nielegalne. O problemie pisał również "Marketing przy Kawie".
0 1 0 14.06.2007Bacardi B-Live zaprasza na cykl prestiżowych imprez klubowychBacardi B-Live 2007 odwiedzi najlepsze kluby w Polsce. Nie zabraknie dobrej muzyki, wspaniałej zabawy i niepowtarzalnej atmosfery podsycanej występami Dj'ów.
0 1 0 14.06.2007Puchary Menedżera 2007 przyznaneMenedżerowie sportowcy nagrodzeni. Manager Magazin po raz trzeci wyróżnił przedstawicieli wyższej kadry kierowniczej za propagowanie sportu.
0 1 0 14.06.2007Agencja Q&AConsulting zajmie się działaniami PR dla marki Redd’sAgencja Q&AConsulting wygrała przetarg na obsługę PR marki Redd’s należącej do portfela Kompanii Piwowarskiej. Zadaniem dla agencji jest przekazanie konsumentom odświeżonej idei marki oraz wsparcie promocji konsumenckiej „Zaprojektuj własną puszkę Redd’s”. W ramach współpracy Q&AConsulting poprowadzi działania PR związane z wykorzystaniem trzech sławnych kobiet: Ani Dąbrowskiej, Marii Peszek oraz Agaty Nowickiej (Endo).