0 1 0 0 0 15.03.2007Targi Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2007Superszybkie plotery, ruchome bilbordy, pachnące monitory, ekrany diodowe, a także chińskie pomysły na reklamę wszystko to będzie można zobaczyć podczas zbliżających się największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Pod hasłem "Widocznie najlepsi" wystawcy i zwiedzający targów będą świętować w Poznaniu przez cztery marcowe dni (27-30.03.2007 roku).
0 1 0 0 0 15.03.2007Wystartował Program Lojalnościowy MTV ClubStrona www.mtv.pl wprowadza program lojalnościowy dla swoich użytkowników – MTV Club. Celem nowej aplikacji jest zachęcenie internautów do jeszcze bardziej aktywnego współtworzenia serwisu. Mechanizm działania MTV Club jest prosty. Każdy z użytkowników, który zarejestruje się na stronie, będzie nagradzany za dany rodzaj aktywności, np. pozostawienie komentarza na forum, dodanie biografii swojego idola czy prowadzenie bloga. Co miesiąc najaktywniejsi internauci będą nagradzani sprzętem muzycznym i gadżetami MTV.
0 1 0 0 0 15.03.2007W Tak Taku „Numerki za Grosze” – rusza nowa kampania reklamowaW najbliższych dniach rozpocznie się kampania reklamowa Tak Taka prezentująca najnowszą propozycję marki „Numerki za Grosze”. W ramach promowanej oferty użytkownicy mogą rozmawiać z trzema wybranymi numerami w Tak Taku i sieci Era po promocyjnych stawkach – już za 3 grosze brutto za minutę połączenia.
0 1 0 0 0 15.03.2007Murphy’s promocje z okazji dnia Świętego PatrykaNajsłynniejsze irlandzkie święto „Dzień Świętego Patryka” coraz bardziej popularne w Polsce. Z tej okazji Marka Murphy’s organizuje promocje w kanale Horeca. 17 marca, z okazji dnia Świętego Patryka odbędą się koncerty i akcje promocyjne piwa Murphy’s. Choć Dzień Świętego Patryka, to święto narodowe Irlandii to od dziesięcioleci obchodzone jest na całym świecie, w tym od kilkunastu lat także w Polsce.
0 1 0 0 0 15.03.2007eFresh interaktywnie dla Shell autoservAgencja interaktywna eFresh wzbogaca portfolio kolejną marką. Shell autoserv – sieć stacji obsługi samochodów to najświeższy nabytek agencji. Główne zadanie eFresh to kreacja marki Shell autoserv on-line. Jak dowiadujemy się od Szymona Wesołowskiego, Project Managera eFresh, projekt składa się z 3 etapów, których realizacja przewidziana jest na 2007 i początek 2008 roku.
0 1 0 0 0 15.03.2007Kanał telewizyjny Wedding TV i Mmd Polska razemWedding TV Ltd i Mmd, należąca do Huntsworth – międzynarodowej grupy public relations notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi PR. Obejmuje ona głównie działania media relations oraz promocję programów emitowanych na antenie kanału.
0 1 0 0 0 15.03.2007Great Open House i smaki ŚródziemiaAgencja marketingu bezpośredniego Great Open House zorganizowała akcje degustacyjne Śródziemnomorskich Specjalności na zlecenie Matispolu – polskiego dystrybutora firmy Matiss.
0 1 0 0 0 15.03.2007Budimex rozpoczął współpracę z San MarkosRuszyła kampania reklamowa firmy developerskiej Budimex Nieruchomości. Jej całościowe opracowanie powierzono agencji reklamowej San Markos, która została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 15.03.2007Jeszcze bardziej apetyczne opakowania BakomaKolejne produkty Bakoma otrzymały nową szatę graficzną. Autorem projektów jest Studio DN. Do zmodernizowanych w ostatnim czasie przez Studio DN opakowań deserów mlecznych Satino i Sonata dołączyły kolejne produkty firmy Bakoma, jogurt Premium oraz jogurt dla dzieci Bakuś.
0 1 0 0 0 15.03.2007MEC Retail w trosce o konsumentaDziś, 15 marca obchodzony jest Dzień Konsumenta. Wiele firm ogranicza swoje działania do tych adresowanych bezpośrednio do kupujących, zapominając o tych, którzy pomagają budować efektywne kanały dystrybucji. Jak ważny jest to obszar działań marketingowych przypomina MEC Retail, specjalistyczny dział Mediaedge:cia istniejący od roku, który już przygotował i zrealizował około 50 kampanii w wyspecjalizowanej prasie handlowej.