Ruszyła letnia kampania Carlsberga - Marketing przy Kawie
Ruszyła letnia kampania Carlsberga
  • 0
  • 1
6.05.2005

Ruszyła letnia kampania Carlsberga

Nowy spot wizerunkowy „Holidays” nawiązuje do klimatu trwającego programu lojalnościowego Carlsberga – możliwości wygrania wspólnej wakacyjnej przygody z Carlsbergiem. Film ukazuje świetną zabawę wśród przyjaciół, w klimacie wakacji, które zapowiadają się odlotowo i są tuż tuż. Zwłaszcza, kiedy czekają wspólne letnie szaleństwa i przygody, nieograniczone nawet wyobraźnią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54921 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2005