0 1 0 0 0 29.04.2005Euro Rscg Warsaw dla Canal+CANAL+ obchodzi w tym roku 10. rocznicę istnienia w Polsce. Z tej okazji agencja EURO RSCG WARSAW przygotowała dla CANAL+ nową telewizyjną kampanię wizerunkową. Jej celem jest zakomunikowanie wyjątkowych korzyści oferowanych przez CANAL+ najlepszych filmów oraz pasjonującego sportu, z naciskiem na polską ligę piłki nożnej.
0 1 0 0 0 28.04.2005Plebiscyt na Pozytywne Miejsca w Warszawie rozstrzygniętyPlebiscyt przeprowadzony na stołecznych stronach Gazety Wyborczej zachęcał warszawiaków do poszukiwania miejsc w mieście, które wibrują pozytywnymi emocjami i są dla nich najatrakcyjniejsze.
0 1 0 0 0 28.04.2005Afekt dla AudiW dniach 27-28 kwietnia odbyła się prezentacja prasowa nowego Audi A6 Avant. Wśród zaproszonych gości znaleźli się dziennikarze motoryzacyjni z mediów ogólnopolskich i regionalnych. Motywem przewodnim prezentacji była szlachetna i rzadka dyscyplina sportu – gra w polo.
0 1 0 0 0 28.04.2005Dilmah – marka z sumieniemGrupa ekspertów międzynarodowej organizacji The Medinge Group ogłosiła doroczny raport „Marka z sumieniem”. Na pierwszym miejscu tej prestiżowej listy znalazła się marka Dilmah.
0 1 0 0 0 28.04.2005Link Lokalny w Wirtualnej Polsce i NetSprint.plWirtualna Polska i NetSprint.pl rozszerzają swoją ofertę reklamową o Link Lokalny. Reklamodawcy otrzymują unikalną możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych Klientów w danym regionie Polski.
0 1 0 0 0 28.04.2005Delecta w sieciPrawie 2/3 Polaków codziennie, lub prawie codziennie, samodzielnie przygotowuje posiłki w domu (badanie Omnibus 01.05 PBS). Z tego właśnie powodu www.Delecta.pl to przede wszystkim inspiracja w gotowaniu. W "Kąciku smakosza" każdy internauta znajdzie ciekawy przepis ilustrowany zdjęciem oraz dokładnym opisem do zastosowania w swojej kuchni. Delecta nagradza także propozycje ulubionych przepisów internautów, które podbiły serca rodziny czy znajomych.
0 1 0 0 0 28.04.2005Mobilnie dla MorlinekAgencja marketingu mobilnego adMobile realizuje m-marketingowe wsparcie dla kampanii konsumenckiej brandu Morlinki.
0 1 0 0 0 28.04.2005Kampania antynarkotykowaRuszyła właśnie kampania Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii "Bliżej siebie dalej od narkotyków". Jest to pierwsza w Polsce antynarkotykowa kampania społeczna, pozytywnie wzmacniająca i inspirująca rodziców i opiekunów, jako ważnych uczestników prewencyjnych działań antynarkotykowych.
0 1 0 0 0 28.04.2005Karta płatnicza Maestro wśród najbardziej zaufanych marek w Polsce w 2005r.Maestro, karta debetowa systemu płatniczego MasterCard, otrzymała w tegorocznym sondażu konsumenckim European Trusted Brands tytuł jednej z najbardziej zaufanych marek w Polsce. Srebro European Trusted Brands oznacza największe notowania w kategoriach: jakość, wartość do ceny, zaspokojenie potrzeb klientów oraz silny wizerunek. Srebrną statuetkę dla Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce wręczono na specjalnie zorganizowanej gali 26 kwietnia 2005r.
0 1 0 0 0 28.04.2005Superjedynki znów w INTERIA.PLJuż po raz trzeci portal INTERIA.PL, w ramach współpracy z Telewizją Polską, przygotował oficjalne strony internetowe i mechanizmy głosowania dla wielkiego plebiscytu muzycznego Superjedynki (www.superjedynki.interia.pl/). W głosowaniu, które potrwa do 15 maja br., użytkownicy INTERIA.PL, widzowie TVP, słuchacze RMF FM oraz czytelnicy tygodnika TeleTydzień wskażą swoich ulubionych wykonawców, najlepsze płyty i utwory.