0 1 0 0 0 2.02.2005„Solidne trendy” – nowa kolekcja firmy Zasada RoweryFirma Zasada Rowery wprowadza na rynek nową kolekcję pod hasłem „Solidne trendy”. Otworzy ona sezon rowerowy 2005 r. i prezentować będzie rowery dostosowane do potrzeb każdego fana rowerowej przygody.
0 1 0 0 0 2.02.2005CEDC współpracuje z Rowland CommunicationsCentral European Distribution Corporation (CEDC) rozpoczyna współpracę z Rowland Communications, międzynarodową firmą public relations, w zakresie kompleksowych działań PR. CEDC – spółka notowana na NASDAQ w Nowym Jorku – jest największym importerem i dystrybutorem napojów alkoholowych w Polsce. Rowland odpowiadać będzie za wizerunek CEDC oraz za współtworzenie strategii komunikowania zewnętrznego firmy z grupami docelowymi.
0 1 0 0 0 1.02.2005Wizaż.pl i EStyl.pl mają agencję PR1 lutego Portal Wizaz.pl i internetowy sklep kosmetyczny EStyl.pl podpisały umowę z agencją Primoloko. Założycielką obu serwisów jest Agnieszka Zembrzycka. Zadaniem agencji jest zbudowanie pozytywnych relacji z mediami i zwiększenie świadomości obu marek.
0 1 0 0 0 1.02.2005Euro RSCG Warsaw – ciąg dalszy kampanii PeugeotAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała ciąg dalszy multimedialnej kampanii Peugeot, która ma na celu sprzedaż samochodów wyprodukowanych w roku 2004.
0 1 0 0 0 1.02.2005Gazeta Wyborcza w Poznaniu rozpoczyna lokalne „reality show”Na poznańskich stronach Gazety Wyborczej rozpoczynamy lokalne „reality show" - „Poznańscy”. Będzie to druga edycja zabawy, w której czytelnicy wybiorą najsympatyczniejszą poznańską rodzinę. Oprócz zaszczytnego tytułu otrzyma ona 100 000 złotych. Spodziewamy się, że tak jak przed rokiem zabawa cieszyć się będzie wielkim zainteresowaniem poznaniaków.
0 1 0 0 0 1.02.2005Superbrands – Olimp marek!Tylko nieliczne marki wyróżniają się. Tylko niektóre mają charakter i siłę. Marki żyją w naszej świadomości, a czasami nawet w podświadomości. Budowanie siły marki to długotrwały proces, w którym decydującą rolę odgrywa jakość.
0 1 0 0 0 1.02.2005Zupełnie nowy serwis galia.plAgencja Ennovate (www.ennovate.pl) odświeżyła internetowy wizerunek Galii, marki należącej do Sygma Bank Polska S.A. (dawny Finplus S.A.) Twórcy nowego serwisu wykorzystali doświadczenie wynikające z wieloletniej współpracy pomiędzy klientem i agencją.
0 1 0 0 0 1.02.2005Sukcesy K2 w 2004 rokuW minionym roku, K2 Internet S.A. podwoiła wynik finansowy, pozyskała kilkunastu klientów, zdobyła 7 nagród i wyróżnień reklamowych oraz rozwinęła współpracę z partnerami technologicznymi.
0 1 0 0 0 1.02.2005Porozumienie TAI i CMM MEDIASKOPTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., jedna z wiodących firm na rynku monitoringu prasy i Internetu od 1. lutego b.r. oferuje swoim Klientom również monitoring radia i telewizji. Materiały dostarczać będzie Centrum Monitoringu Mediów „MEDIASKOP” Sp. z o.o. - największa i najstarsza w Polsce firma wyspecjalizowana w dziedzinie monitoringu mediów elektronicznych.
0 1 0 0 0 1.02.2005Słodka oferta McDonald’s2 lutego 2005 roku restauracje McDonald’s wprowadzają do oferty 4 desery o smaku truskawkowym pod wspólna nazwą „Deserowo truskawkowo” oraz muffiny - ciastka o smaku czekoladowym i jagodowym.