Kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic - Marketing przy Kawie
Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic z Magdaleną Boczarską
  • 1
  • 1
15.05.2024

Nowa kampania reklamowa Dulux Ambiance Ceramic z Magdaleną Boczarską

Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w mediach społecznościowych i stacjach telewizyjnych.

Kampania reklamowa 2024 ma budować wizerunek farb Dulux Ambiance Ceramic jako produktów klasy premium (jest ceramiczna, plamoodporna), a jednocześnie inspirować do tworzenia przytulnych i pięknych wnętrz. Farba marki Dulux cechuje się niezwykle bogatą kolorystyką, którą tworzą cztery palety barw:

  • Neutral Colours (kolory ponadczasowe, pasujące do każdego wnętrza),
  • Future Designs (kolory przyszłości, wprowadzające naturę do wnętrz),
  • Elegant Classics (kolory klasyczne, nadające luksusowy charakter),
  • Trendy Ideas (kolory współczesne, pozwalające na stworzenie oryginalnych aranżacji).

Kolorem przewodnim tegorocznej kampanii i spotu reklamowego jest barwa Harmony Blue oraz Blue Loft. Odzwierciedlają one harmonię i piękno zgodnie z hasłem „Stwórz dom jak ze snów z Dulux Ambiance Ceramic”. Reklama oparta jest na motywie snu, który pozwala człowiekowi dowolnie kreować – w tym wypadku wnętrza własnego domu.

– W nowej kampanii marki Dulux zależy nam na zbudowaniu autentycznej relacji z konsumentem. Pokazaniu, jak wielką moc niesie ze sobą ceramiczna farba do wnętrz Dulux Ambiance Ceramic, dzięki której człowiek może stworzyć swój wymarzony dom. Z tą misją wychodzimy do naszych konsumentów – mówi Natalia Kokora, brand manager marki Dulux.

Ambasadorką tegorocznej kampanii jest, podobnie jak i miało to miejsce w 2023 r., popularna polska aktorka Magdalena Boczarska, znana m.in. z takich filmów jak „Różyczka” czy „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”. Artystka zaprezentuje na swoim Instagramie w formie postów i rolek wszystkie palety kolorów farby Dulux Ambiance Ceramic. Będzie również twarzą kampanii outdoorowej i billboardu sponsorskiego.

– Bardzo się cieszę, że pracujemy razem kolejny rok! Uwielbiam piękne kolory i piękne wnętrza, a nasza współpraca w bardzo przyjemny sposób łączy te dwie rzeczy. Będziemy więc nadal inspirować do zmiany przestrzeni poprzez wprowadzenie do niej koloru – mówi Magdalena Boczarska. – Nazwy kolorów w palecie Dulux Ambiance Ceramic odzwierciedlają atmosferę naszej współpracy na planie. Czasem jest spokojnie i otulająco, czasem szalejemy i dosłownie skaczemy po kanapach, ogólnie panuje duża zgoda i harmonia. Mój tegoroczny faworyt z palety to Ethnic Red, może to z powodu zbliżającego się lata i tej energii 🙂 Ale kocham też Harmony Blue! – dodaje.

Koncept jest wspierany przez silną kampanię 360, która obejmuje m.in. obecność spotu w stacjach telewizyjnych. Reklama jest wyświetlana od 6 maja, podobnie jak materiały promocyjne w mediach społecznościowych i na YouTube oraz VoD. Kampania będzie wspierana przez działania reklamowe w kanale OOH.

Z ramienia AkzoNobel, producenta i właściciela Dulux, za kampanię Dulux Ambiance Ceramic odpowiedzialni są Natalia Kokora, brand managerka marki Dulux oraz Robert Gwara, marketing manager Consumer Paints & Profi.

Spot reklamowy przygotowała agencja Oglivy, a jego adaptacji dokonała agencja Craft. Billboardy sponsorskie wyprodukował dom produkcyjny FOG Production. Za przygotowanie kreacji w mediach społecznościowych odpowiadają z kolei agencje OS3 oraz EssenceMediacom. Komunikację PR prowadzi agencja PanKowalski Strategicznie.

Zakupu mediów do kampanii dokonały: w zakresie TV&VOD – EssenceMediacom; w zakresie digital – Mediahub.

  • 1
Magdalena Boczarska w kampanii Dulux Ambiance Ceramic

Magdalena Boczarska w kampanii Dulux Ambiance Ceramic

15 maja 2024

14 maja 2024