Rusza nowa kampania wizerunkowa piwa Harnaś
  • 0
  • 1
15.04.2008

Rusza nowa kampania wizerunkowa piwa Harnaś

Pod hasłem "Radość płynie z gór" rusza najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska. Kampania prowadzona będzie od 12 kwietnia do czerwca na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Nowy spot Harnasia świetnie podkreśla charakter marki Harnaś, orzeźwiającego piwa dla tych, którzy potrafią czerpią radość z życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2008

Mobilne multimedia w modelu "ad-funded"

Agencja Telecom Media uruchomiła w marcu rozrywkowy portal komórkowy wap.JUUP.pl, oferujący mobilne multimedia w modelu ‘ad-funded’. Zakłada on możliwość pobierania darmowych lub tańszych produktów w zamian za kontakt z reklamą i możliwość prowadzenia akcji marketingowych bezpośrednio w komórce użytkownika. JUUP oferuje całą gamę multimediów na komórki, poczynając od największych przebojów muzycznych poprzez pliki video aż do mobilnych gier takich jak FIFA 08, SIMS czy Medal Of Honor.