0 1 0 0 0 21.12.2007Spotkajmy się pod RondemWigilia pod Rondem Kaponiera odbędzie się już szesnasty raz, w tym roku pod hasłem „Chwała na wysokości… a Wigilia pod Rondem”. W każde święta spotyka się tu wielu poznaniaków, by zaśpiewać kolędy i podzielić się opłatkiem. Od ponad 10 lat projekty na tę szczególną okazję przygotowuje agencja reklamowa Double Brand.
0 1 0 0 0 21.12.2007„Zwolnij – Odkryj” – rusza kampania bezpiecznych i inspirujących świątecznych podróżyProgram promocyjny „Odkryj Nasze na nowo” rusza z kolejną kampanią promującą Polskę oraz ostrożną jazdę. Od 20 grudnia portal www.odkryjnasze.pl pozwoli na zlokalizowanie atrakcji turystycznych, które można odwiedzić poprzez ominięcie „Czarnych punktów” – miejsc szczególnie niebezpiecznych. Przygotowany w tym celu raport „Zwolnij - Odkryj” poddaje kierowcom inspiracje do tego, co warto zobaczyć w okolicy, po zjechaniu z odcinków szczególnie narażonych na wypadki. Celem kampanii jest zmniejszenie liczby wypadków i kolizji podczas wzmożonego ruchu świąteczno – noworocznego.
0 1 0 0 0 21.12.2007Gadu-Gadu podpisało umowę MVNO z Polkomtel S.A.Gadu-Gadu S.A. i Polkomtel S.A., operator sieci Plus, podpisały dziś umowę o współpracy, której efektem będzie rozpoczęcie działalności przez kolejnego mobilnego operatora telefonii komórkowej (MVNO).
0 1 0 0 0 21.12.2007Napisy.org przed Nasza-klasa.pl – znamy już najważniejsze wydarzenia mijającego roku18.12.2007r. na stronach poznańskich spotkań branży internetowej Barcamp.pl zostało opublikowane podsumowanie najważniejszych wydarzeń w Internecie w roku 2007. Raport składa się z analizy wyników ankiety przeprowadzonej na prawie dwóch tysiącach internautów oraz wypowiedzi czołowych reprezentantów technicznej części polskiej blogosfery.
0 1 0 0 0 21.12.2007Magellan dla „Szkoły bez przemocy.”Program społeczny „Szkoła bez przemocy” prowadzony przez Media Regionalne, Polskapresse i Fundację Grupy TP otrzymał prestiżową amerykańską nagrodę Magellana (Bronze Award), zdobywając 93 na 100 możliwych punktów.
0 1 0 0 0 21.12.2007House wjeżdża w 2008 na skuterach VespaHouse uruchamia z początkiem roku dużą ogólnopolska akcję wspólnych działań wizerunkowych i sprzedażowych z kultową marką skuterową Vespa.
0 1 0 0 0 21.12.2007Szukaj informacji a znajdziesz pracę (Forbes)T. Weiss, The Art Of The Informational Interview, "Forbes", 12.12.2007(+ In Pictures: Informational Interviews)Oprócz wytańczenia sobie nowej pracy można ją sobie także w jakimś sensie wychodzić (choć jest to zdecydowanie mniej imprezowy sposób), nawet gdy Firma Naszych Marzeń obecnie nie ma nam nic do zaoferowania. A to i tak jest bardziej przyjemne niż stres związany z formalną rozmową kwalifikacyjną.
0 1 0 0 0 21.12.2007Federalna Komisja Handlu wydaje zgodę na przejęcie firmy DoubleClick przez GoogleFederalna Komisja Handlu (FTC) wyraziła zgodę na planowane przez Google przejęcie firmy DoubleClick, czołowego dostawcy usług i technologii związanych z wyświetlaniem w Internecie reklam graficznych.
0 1 0 0 0 21.12.2007Nowy klient Papaya GroupPapaya Group nawiązała współpracę z wydawcą miesięcznika Off-Road PL - Magazyn 4x4. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii PR informującej o zmianach w tytule.
0 1 0 0 0 21.12.2007Karty Podarunkowe eService w sklepach ZO Bytom S.A.eService zaoferował rynkowi nową usługę – obsługę kart podarunkowych w terminalach POS. Pierwszym kontrahentem eService, który sprzedaje swoim klientom karty podarunkowe są Zakłady Odzieżowe Bytom S.A. W terminalu POS eService służącym akceptacji kart, doładowaniu telefonów komórkowych czy obsłudze programów lojalnościowych można dziś także zapłacić kartą podarunkową.