Rusza konkurs Bacardi Mojito Mix&Play - Marketing przy Kawie
Rusza konkurs Bacardi Mojito Mix&Play
  • 0
  • 1
18.06.2009

Rusza konkurs Bacardi Mojito Mix&Play

W ramach letniej kampanii Bacardi, ruszył konkurs na najlepszy imprezowy klip w rytmach mojito – Bacardi Mojito Mix&Play.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2009

Szkolenia z reklamy w Google

Google Polska, we współpracy z niezależnymi firmami szkoleniowymi, uruchamia kolejny element programu edukacyjnego Szkolenia z reklamy w Google. Seminaria realizowane dotychczas przez zewnętrzne agencje z zakresu programu reklamowego Google AdWords zostaną poszerzone o szkolenia z analityki internetowej w oparciu o program Google Analytics. Szkolenia z Google Analytics przeznaczone są dla osób początkujących oraz średniozaawansowanych. Główne tematy spotkań obejmować będą takie zagadnienia jak generowanie raportów, definiowanie celów, śledzenie kampanii reklamowych, czy budowanie modułu e-commerce.