Rusza kampania Pucharu Miast - Marketing przy Kawie
Rusza kampania Pucharu Miast
  • 0
  • 1
24.06.2009

Rusza kampania Pucharu Miast

Pod koniec maja br. ruszył Puchar Miast – wydarzenie sponsorowane przez Specjal, markę należącą do Grupy Żywiec.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2009

„O zachowaniu się w pierwszej pracy” (Forbes)

T. Weiss, How To Behave At Your First Job, „Forbes”, 17.06.2009
(+ In Pictures: How To Behave At Your First Job)

Po zakończonym sukcesem trudnym procesie zdobywania posady - czas na znalezienie swojego miejsca w zespole. Oczywiste więc, że warto cokolwiek wiedzieć na temat aktualnych problemów i zadań stojących przed firmą, by mieć tematy do rozmów zawodowych zarówno ze współpracownikami, jak i przełożonymi. To jednak wciąż tylko początek. Prezentowane w artykule porady mogą pomóc nie tylko w zdobyciu odpowiedniej pozycji, ale także jej utrzymaniu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2009

„Dzieciństwo bez przemocy” - drugi etap ogólnopolskiej kampanii społecznej

23 czerwca 2009 r. ruszył drugi etap ogólnopolskiej kampanii społecznej „Dzieciństwo bez przemocy”, której celem jest przeciwdziałanie stosowaniu kar fizycznych wobec dzieci. Organizatorami akcji pod hasłem „Bite dzieci widzą świat inaczej” są Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerem kampanii jest Pogotowie dla Ofiar Przemocy „Niebieska Linia” IPZ, a patronuje jej PARPA, która osiem lat temu zainicjowała pierwszy etap „Dzieciństwa bez przemocy”.