0 1 0 0 0 9.04.2009Studenci rozmawiają o wizerunku pracodawcówW dniach 1-4 kwietnia 2009 roku w Rozłogach k. Białegostoku odbyła się Konferencja Naukowa "Czas na EB*" zorganizowana przez Studenckie Koło Menedżerów we współpracy z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.
0 1 0 0 0 9.04.2009S4 daje odpust zupełnyAgencja Reklamowa S4 jak co roku przygotowała wyjątkową świąteczną niespodziankę dla swoich klientów i partnerów biznesowych. Tym razem żartobliwym prezentem wielkanocnym jest gdaczący kubek odpustowy ora wyjątkowa pokuta za winy i odpust zupełny, które można otrzymać na stronie www.odpust.s4.pl.
0 1 0 0 0 9.04.2009Premiera samochodu Lexus RX 350Lexus Ice Show - pod taką nazwą, na obiekcie wicemistrzów Polski w hokeju na lodzie w Tychach, odbyła się premiera nowego modelu Lexus RX 350. Organizatorem był Salon Lexus Katowice. Projekt opracowała krakowska agencja eventowa Studio 2, obsługą medialną koordynował Butik BrandShow.
0 1 0 0 0 9.04.2009Inicjatywa społeczna 4FrameAgencja reklamowa 4Frame przygotowała plakat poruszający problem niewykupywania leków przez 4 milionów najuboższych Polaków, których nie stać na realizację recept.
0 1 0 0 0 9.04.2009Troll i Rossmann razemTroll i Rossmann zainicjowały wspólną, wiosenną akcję promocyjną.
0 1 0 0 0 9.04.2009Cohn & Wolfe dla Sealed AirCohn & Wolfe koordynuje regionalne działania PR dla Sealed Air.
0 1 0 0 0 9.04.2009Odpowiedzialny biznes – niewykorzystany potencjał polskich firm8 kwietnia 2009 roku opublikowane zostały wyniki rankingu „CSR 24/7” przeprowadzonego przez międzynarodową firmę doradczą Braun & Partners oraz Polską Konfederacje Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Badanie dotyczyło wiarygodności działań odpowiedzialnego biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) prowadzonych przez największe firmy w Polsce reprezentujące 13 sektorów gospodarki. W sumie przeanalizowano 39 firm w siedmiu głównych obszarach odpowiedzialności społecznej.
0 1 0 0 0 9.04.2009Gołe strony Internetu9 kwietnia, odbędzie się kolejna polska edycja międzynarodowego CSS Naked Day - czyli CSS Goły Dzień.
0 1 0 0 0 9.04.2009Komisja Europejska i MTV Networks International zachęcają młodych ludzi do głosowaniaKomisja Europejska oraz MTV Networks International ogłosiły start ogólnoeuropejskiej kampanii frekwencyjnej pod hasłem „Can you hear me Europe?”, która ma na celu zachęcenie młodych Europejczyków do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 4 a 7 czerwca 2009.
0 1 0 0 0 8.04.2009Q&A Consulting zajmie się obsługą Brown Spirits dla BolsaAgencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR marek z kategorii Brown Spirits dla firmy Bols Sp. z o.o.