0 1 19.10.2009Rusza kampania portalu Playeuromillions.comkampanie reklamowe TweetRusza kampania mediowa portalu Playeuromillions.com pod hasłem „Wygrywaj miliony”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54871 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 19.10.2009Kampania społeczna "Handel ludźmi jest faktem"Handel ludźmi to nie tylko zmuszanie do prostytucji, ale również praca przymusowa kobiet i mężczyzn. IOM, MSWiA, MTVNP oraz Saatchi & Saatchi stworzyły kampanię „Handel ludźmi jest faktem”, której celem jest uświadomienie Polakom, że handel ludźmi ma miejsce również w Polsce.
0 1 0 0 0 19.10.2009Martis dla GlasMaxAgencja Martis wygrała przetarg na obsługę reklamową marki GlasMax.
0 1 0 0 0 19.10.2009Społeczność tylko dla pięknychElegancki, ekskluzywny i nie dla wszystkich. Nowy serwis randkowy tylkopiekni.pl już w swoich głównych założeniach jest kontrowersyjny. Realizując ideę randek bez rozczarowań jasno określa zasady: brzydkim wstęp wzbroniony.
0 1 0 0 0 19.10.2009Rusza 9. edycja konkursu Galerii Plakatu AMSTegoroczna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS organizowana jest pod hasłem "Fryderyku! Wróć do Warszawy!". Jej celem jest rozbudzenie świadomości i promowanie wiedzy o związku Fryderyka Chopina z Warszawą – miejscem, które ukształtowało kompozytora jako człowieka i artystę. Konkurs organizują firma reklamy zewnętrznej AMS i Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy.