Rusza kampania jogurtowo-zbożowych przekąsek DayUp (wideo)
  • 1
  • 1
3.10.2016

Rusza kampania jogurtowo-zbożowych przekąsek DayUp (wideo)

Produkty marki DayUp (Arteta) promowane są jako naturalne przekąski z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Działania reklamowe będą powadzone w telewizji, na nośnikach OOH oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 października 2016

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2016

Zakupy spożywcze online – co, gdzie i jak kupujemy? Badanie IRCenter

Zakupy spożywcze przez Internet to aktywność, która na stałe wpisała się w zachowania polskich internautów – pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej raz w miesiącu. 44% respondentów zamierza utrzymać tę aktywność na tym samym poziomie, a 17% deklaruje częstsze kupowanie produktów spożywczych za pośrednictwem Sieci.