0 1 0 0 0 10.01.2017Grupa Wirtualna Polska mniejszościowym akcjonariuszem w Fachowcy.pl VenturesSpółka Fachowcy.pl kupiła platformę internetową Favore.pl należącą dotychczas do Grupy Wirtualna Polska. W ramach rozliczenia transakcji o wartości niespełna 3 mln zł Grupa WP została 2-procentowym akcjonariuszem Fachowcy.pl Ventures.
0 1 0 0 0 10.01.2017Nescafé Dolce Gusto wybrała agencję do obsługi onlineRozstrzygnięto przetarg na obsługę marki Nescafé Dolce Gusto (Nestlé Polska) w Internecie. Wygrała go agencja Hand Made, która zajmie się obsługą kreatywną i strategiczną.
2 1 0 0 0 10.01.2017Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy (wideo)W pierwszej połowie stycznia rozpocznie się emisja spotów marki Zagrodowy, należącej do firmy Sedar. Reklamy podkreślają główne wyróżniki kurczaków oferowanych przez markę.
0 1 0 0 0 10.01.2017Pokolenie Z rośnie i jest gotowe na wyzwania – badanie Kantar Millward BrownJak pokolenie Z reaguje na reklamy? Jakie są jego charakterystyczne zachowania i postawy? Sprawdził to Kantar Millward Brown w badaniu „AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z”. Przebadano ponad 23 tys. konsumentów z 39 krajów, w tym z Polski.
0 1 0 0 0 9.01.2017Maksymalna kara od UOKiK dla Telefonii Polskiej Razem za podszywanie się pod innych operatorówSpółka PGT, która działa pod nazwą handlową Telefonia Polska Razem, wprowadzała w błąd. Podawała się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego, oferując zmianę warunków umowy. W rzeczywistości konsumenci podpisywali umowy z nowym operatorem. UOKiK po raz pierwszy w swojej historii nałożył maksymalny wymiar kary za praktyki godzące w słabszych uczestników rynku – firma ma zapłacić 1,97 mln zł.
1 4 0 0 0 9.01.2017„Zima jest chwilą. Chwytaj ją” – przekonuje w kampanii marka Pepsi (wideo)30 grudnia 2016 r. rozpoczęła się kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”. Zachęca ona młodych ludzi do podążania za pasjami oraz cieszenia się urokami zimy. Działania potrwają do 6 marca.
0 2 0 0 0 9.01.2017Kryzys pod kontrolą – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017Jakie działania podejmować, by firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania spróbują odpowiedzieć prelegenci Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.
0 1 0 0 0 9.01.2017Philips TV wybrał agencję PR do działań w EuropieFirma TP Vision wybrała agencję Weber Shandwick do poprowadzenia zintegrowanej kampanii komunikacyjnej marki Philips TV w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Działania mają charakter ogólnoeuropejski.
0 4 0 0 0 9.01.2017Cisza w święta w social media – analiza IRCenterPolacy w czasie świąt Bożego Narodzenia i sylwestra zdecydowanie rzadziej korzystali z mediów społecznościowych – pokazuje analiza IRCenter. Aktywność w Wigilię między 14:00 a 22:00 spadła o 57% w porównaniu do trzech poprzednich dni.
1 1 0 0 1 9.01.2017Napoleon ogłasza zdrową ofertę na jubileusz Carrefoura w Polsce (wideo)Z początkiem stycznia kolejny spot z postacią Napoleona inicjuje obchody dwudziestolecia obecności sieci Carrefour na polskim rynku. W tej odsłonie kampanii podkreślono, że „na zdrowiu nie można oszczędzać, ale na zakupach – już tak!”.