Rusza druga edycja Rankingu Wartości Marek Wielkopolski - Marketing przy Kawie
Rusza druga edycja Rankingu Wartości Marek Wielkopolski
  • 0
  • 1
25.04.2013

Rusza druga edycja Rankingu Wartości Marek Wielkopolski

Rada Wspierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału wraz z Grupą Fresh po raz drugi podjęła inicjatywę stworzenia rankingu najcenniejszych marek Wielkopolski. We współpracy z partnerem merytorycznym, firmą Sawyer, przeprowadzona zostanie wycena 300 wielkopolskich marek zgłoszonych do rankingu (150 marek B2B oraz 150 w kategorii B2C).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2013