Rozpoczyna się zintegrowana kampania Męskiego Grania 2012 - Marketing przy Kawie
Rozpoczyna się zintegrowana kampania Męskiego Grania 2012
  • 0
  • 5
25.06.2012

Rozpoczyna się zintegrowana kampania Męskiego Grania 2012

Kampania reklamowa festiwalu Męskie Granie ma charakter ogólnokrajowy, jak i regionalny – w poszczególnych miastach, w których będą odbywać się koncerty. Planowane formy reklamy to spoty radiowe, billboardy oraz siatki wielkoformatowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Anna Rosa

12 lat temu

Arcystrefa Żywca

Kontenery do Arcystrefy Żywca zostały przygotowane i dostarczone przez firmę Algeco. Więcej zdjęć tej realizacji znajduje się na stronie www.algeco.pl w zakładce Galeria.

25 czerwca 2012