0 1 0 0 0 4.07.2012Pióra Roku – konkurs dziennikarzy custom publishingKonkurs dziennikarski Pióra Roku, organizowany przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej, jest przeznaczony dla dziennikarzy custom publishing. Jego celem jest promowanie i nagradzanie najlepszych prac dziennikarskich stworzonych dla czasopism firmowych.
1 2 0 0 1 3.07.2012Spoty Netii oraz plakaty filmu „Demony” i serialu „Zabójcy” nieetyczne (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi dotyczące spotów reklamowych Netii „Telewizja osobista” oraz plakatów filmu „Demony” i serialu „Zabójcy”.
0 1 0 0 0 3.07.2012Letnia edycja Warsztatów Filmu ReklamowegoOd 14 do 15 lipca oraz 21 lipca w Warszawie odbędą się kolejne bezpłatne Warsztaty Filmu Reklamowego, organizowane przez Szkołę Mistrzów Reklamy. Tym razem sponsorem projektu jest Zepter International. 40 miejsc czeka na autorów scenariuszy filmów reklamowych, którzy prześlą swoje prace do 10 lipca.
0 1 0 0 0 3.07.2012Prawnicy Łady-Szewczenko o jej rozstaniu z Grupą K2 Internet26 czerwca Marketing przy Kawie zamieścił informację, że Grupa K2 rozstaje się z Wiolettą Ładą-Szewczenko. Powodem tej decyzji miało być zdobycie przez zarząd K2 informacji, że Łada-Szewczenko, pracując na rzecz grupy, podjęła jednocześnie działania zmierzające do założenia konkurencyjnego podmiotu i objęła w nim kierownicze stanowisko. Dziś do redakcji nadeszło sprostowanie od prawników Wioletty Łady-Szewczenko, które publikujemy.
0 2 0 0 0 3.07.2012Rebranding Vivy wsparty kampanią reklamową17 lipca stacja Viva Polska zaprezentuje odświeżony wizerunek, obejmujący nową identyfikację wizualną, nowości programowe oraz emisję w formacie 16:9.
0 2 0 0 0 3.07.2012Kompleksowy relaunch marki GerberMarka Gerber przeprowadziła relaunch całej linii słoików oraz soków. Stworzono nowy graficzny nośnik marki, który zastąpił dotychczasowy niebieski trójkąt, tzw. brand-roof, oraz zintegrowano logotyp Nestlé przy logotypie marki Gerber.
0 1 0 0 0 3.07.2012Kampania promocyjna nowego notebooka Samsung Serii 9Celem kampanii jest przedstawienie zaawansowanych funkcji oraz designu tej serii. Główne działania promocyjne potrwają do końca września.
0 1 0 0 0 3.07.2012Islandzkie biuro podróży Iceland Unlimited z polską agencją interaktywnąAgencja Hotchili została zaproszona do współpracy przez kolejnego klienta spoza granic Polski. Dla islandzkiego biura podróży Iceland Unlimited przygotowała grę na Facebooka, promującą organizację indywidualnych wycieczek po wyspie.
3 1 0 0 1 3.07.2012Szczęsny i Lewandowski włączeni w działania marketingowe PZPN w Internecie (wideo)W związku z uruchomieniem swojej strony Google+ PZPN zorganizował serię spotkań wideo (tzw. hangouts) z zawodnikami reprezentacji Polski, m.in. z Wojciechem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim. To część kompleksowych działań wizerunkowych Polskiego Związku Piłki Nożnej w Internecie.
1 1 0 0 0 3.07.2012Kampania społeczna „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!”Klasyka filmu gangsterskiego – boss mafii i jego goryle zostają zaatakowani przez seryjnego mordercę. Finał zaskakuje: mordercą jest rak, a tytułowe zabezpieczanie tyłów to poddanie się badaniu kolonoskopii.