2 14 0 0 0 24.02.2012Laureaci Vidical 201223 lutego ogłoszono wyniki konkursu Vidical 2012. Miał on na celu podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji, grafiki użytkowej.
1 1 0 0 0 24.02.2012„Fakty” – nowa platforma komunikacyjna banku BPH (wideo)Bank BPH stworzył platformę komunikacyjną „Fakty”, której zadaniem jest budowanie pozycjonowania BPH jako banku nr 1 pod względem fair play i zaufania. 24 lutego rozpoczęła się kampania produktowa, która prowadzona jest pod hasłem „Po prostu fair” i która informuje klientów o najważniejszych faktach związanych z oferowanymi przez bank produktami.
1 4 0 0 0 24.02.2012Liczą się tylko kibice! – kampania Media Markt (wideo)„Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu/działaczy/mistrzostw! Sponsorujemy kibiców” – pod takim hasłem prowadzona jest najnowsza kampania Media Markt. Jej etap teaserowy trwał od 15 do 23 lutego, od 24 do 29 lutego prowadzona jest natomiast kampania produktowa.
0 2 0 0 0 24.02.2012Fit & Easy – sałatkowa nowość i zdjęcia w stylu retroCelem kampanii miksu sałatkowego Fit & Easy jest zwiększenie rozpoznawalności marki i wzmocnienie zaufania konsumentów do niej, a także określenie korzyści z kupowania produktu (mieszanki sałatkowe są gotowe do spożycia: pokrojone, umyte i odpowiednio skomponowane).
0 1 0 0 0 24.02.2012Premium Beverages rozpoczęło drugi etap przetargu na działania internetoweDo kolejnego etapu przeszły agencja Novem Group z Krakowa oraz dom mediowy Value Media z Warszawy. Agencje mają za zadanie uszczegółowić przygotowane przez siebie rozwiązania i zaproponować długofalową współpracę z marką.
0 3 0 0 0 24.02.2012Onet przedstawia nowe produkty mobilneOnet udostępnił nową wersję swojej strony głównej, dostosowaną do oglądania na tabletach i telefonach komórkowych. To ostatni element realizacji strategii „Mobile First”, czyli zapoczątkowanej pół roku wcześniej zmiany wyglądu i funkcjonalności Onetu na urządzeniach przenośnych. Nowościami w wersji mobilnej są również: aplikacja internetowa „Pogoda” oraz forum dyskusyjne.
0 1 0 0 0 24.02.2012Wyniki audytu sprzedaży branży badawczejPodczas Walnego Zgromadzenia Przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku, które odbyło się 23 lutego 2012 r., przedstawiono wyniki audytu sprzedaży branży badawczej w minionym roku.
1 1 0 0 1 24.02.2012Kampania reklamowa „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” (wideo)„Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” – to hasło kampanii reklamowej regionu. Dominującym motywem jest tajemniczość Dolnego Śląska.
2 1 0 0 0 24.02.2012Platige Image realizuje projekty dla Kataru (wideo)Studio Platige Image nawiązało współpracę z katarską agencją rządową organizującą narodowy dzień Kataru. Zostało wybrane spośród kilku znanych studiów z całego świata do realizacji czołówki i wideoklipu w ramach kampanii „Dream 2030”. Zrealizowany projekt to wstęp do długoterminowej współpracy.
0 1 0 0 0 24.02.2012Allianz zaprasza: Zostań piłkarskim reporterem i rusz w podróż dookoła świataRozpoczął się konkurs organizowany przez firmę Allianz. Jego zwycięzca zostanie piłkarskim reporterem i ruszy w miesięczną podróż dookoła świata. Jego zadaniem będzie opisanie stanu, miejsca i znaczenia futbolu w każdym z odwiedzonych miejsc.