Pełna odsłona wiosennej kampanii cukru pudru marki Srebrna Łyżeczka
  • 0
  • 1
19.03.2007

Pełna odsłona wiosennej kampanii cukru pudru marki Srebrna Łyżeczka

Wiosna i Wielkanoc tuż… tuż…, nadszedł czas na pełną odsłonę wiosennego etapu kampanii Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka, przygotowanej i realizowanej przez agencję reklamową Shade Design.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2007

19 marca podmioty Winterthur w Polsce zmieniły nazwę na AXA

Od 19 marca 2007 roku podmioty Winterthur w Polsce działają pod marką AXA: AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. (dawniej Winterthur Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.), AXA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. (dawniej Winterthur Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.), AXA Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. (dawniej Winterthur Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.) oraz AXA Otwarty Fundusz Emerytalny (dawniej Winterthur Otwarty Fundusz Emerytalny).