Rowland Communications dla Mead Johnson Nutritionals - Marketing przy Kawie
Rowland Communications dla Mead Johnson Nutritionals
  • 0
  • 1
6.12.2004

Rowland Communications dla Mead Johnson Nutritionals

Co to jest Lipil? Karkołomnej próbie rozwikłania tej intrygującej zagadki zostali ostatnio poddani przez Rowland Communications dziennikarze prowadzący rubryki zdrowotne w prasie ogólnopolskiej oraz w internecie. Pomagały im w tym dzieci podsuwając liczne wskazówki np.: Lipil, to taki czarodziejski proszek, który mama daje dzieciom, żeby rosły szczęśliwe i mądre. – Franek, lat 4.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2004