Rosyjska Grupa Armadillo ogłosiła decyzję o zmianie marki na DPD - Marketing przy Kawie
Rosyjska Grupa Armadillo ogłosiła decyzję o zmianie marki na DPD
  • 0
  • 1
12.11.2007

Rosyjska Grupa Armadillo ogłosiła decyzję o zmianie marki na DPD

Śladem za Masterlink Express w Polsce i Bizpak na Litwie, kolejna spółka należąca do francuskiego holdingu GeoPost, rozpoczęła proces rebrandingu. Grupa Armadillo zastąpi dotychczasowe dwie marki Armadillo i Bizpak, międzynarodowym brandem DPD. Wszystkie czynności rebrandingowe mają zakończyć się jeszcze w 2007 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2007