Rośnie słuchalność RMF FM w grupie docelowej stacji
  • 0
  • 1
10.07.2005

Rośnie słuchalność RMF FM w grupie docelowej stacji

Jak wynika z najświeższych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company RMF FM zyskuje słuchaczy wśród osób w wieku 25-39 lat, głównej grupy docelowej do której adresuje swój program. W okresie kwiecień-czerwiec 2005 stacja osiągnęła blisko 29% udziału w rynku słuchalności wśród osób w wieku 25-39 lat i jest to o 16% lepszy wynik niż kolejnej rozgłośni. Średnio każdego dnia RMF FM słuchało aż 36% osób w tym wieku przez średnio 3,5 godziny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2005

Rusza kampania edukacyjna pod hasłem "Oglądaj legalnie"

7 lipca br. w telewizji i Internecie ruszyła nowa kampania stowarzyszenia Sygnał przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w oparciu o spoty z udziałem Borysa Szyca (30” i 60”). Będą one emitowane zarówno na kanałach członków stowarzyszenia – Ale kino!, AXN, CANAL +, CANAL + Film, CANAL+ Sport, HBO, HBO2, MTV, MTV Classic, Planete, jak i na kanałach partnerów akcji – Animal Planet, Club, Discovery Channel, Europa Europa, Jetix, Polsat, Polsat Sport, Polsat Zdrowie i Uroda, Reality TV, Romantica, TVN 24, TVN, TVN Style, TVN TURBO. Kanały te bezpłatnie udostępniły stowarzyszeniu swój czas antenowy.