Rosnąca rola polskiej imigracji wśród brytyjskich konsumentów - Marketing przy Kawie
Rosnąca rola polskiej imigracji wśród brytyjskich konsumentów
  • 0
  • 1
30.03.2007

Rosnąca rola polskiej imigracji wśród brytyjskich konsumentów

Polish immigrants' growing role in British consumer spending, "ArgosTranslations", marzec 2007

Od momentu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i uzyskania przez Polaków możliwości legalnego zatrudnienia w jej państwach członkowskich, zmienił się diametralnie nie tylko rynek zatrudnienia (szczególnie w Wielkiej Brytanii), ale także – a może przede wszystkim – rynek konsumencki. Milionowa już rzesza polskich imigrantów niewątpliwie stanowi grupę o specyficznych oczekiwaniach i nawykach konsumenckich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2007

29 marca 2007