Rok 2009 rokiem telemarketingu wychodzącego - Marketing przy Kawie
Rok 2009 rokiem telemarketingu wychodzącego
  • 0
  • 1
3.02.2010

Rok 2009 rokiem telemarketingu wychodzącego

Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. przeanalizowała pracę Call Center, które w 2009 roku realizowało projekty dla kilkuset klientów. Wynika z niego, że ponad połowa połączeń zrealizowanych w Call Center to połączenia wychodzące.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

etyk call center

14 lat temu

blabla - nie ma sie o czym pisac ? to lepiej nie pisac

Panie Roganski, nie rob Pan obciachu, jakie kilkuset klientow call center????

10 lokalizacji po 5 stanowisk to nawet wg międzynarodowych standardow NIE JEST call center, a 260 tys połączeń to inni wykonują w tydzien pracy a nie w rok, wstyd puszczać na rynek takie bzdury.

i nazywac się WIODĄCYM CALL CENTER na rynku z takimi wynikami?? nie rob Pan wstydu rynkowi

2009 rok telemarketingu wychodzącego???? co to za nomenklatura?? niech on od Pana wyjdzie i nie wraca.
Jesli chodzi panu o połaczenia outbound- to od co najmniej 5 lat sa one dominującą uslugą w call center, a pan sie dopiero obudzil,
no ale odbiorcy wszystko lykną, nawet takie bzddury

3 lutego 2010