0 1 6.12.2010Robert Makłowicz, Julia Pietrucha i Magdalena Różczka na rzecz karpiakampanie społeczne TweetOd 7 grudnia rusza kolejna odsłona kampanii Klubu Gaja „Jeszcze żywy karp 2010”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54899 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.12.2010Agencja AM Art-Media rozpoczęła współpracę z wydawnictwem prawniczym C.H. BeckAgencja zajmie się działaniami public relations w zakresie sztandarowego elektronicznego produktu wydawnictwa – Systemu Informacji Prawnej Legalis.
0 1 0 0 0 6.12.2010Plus i Play w prasie i InterneciePRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdził, które sieci komórkowe najlepiej komunikują się za pomocą prasy i Internetu. Liderem ilościowym jest Plus, natomiast najbardziej pozytywny wizerunek zyskał Play. Ekspansja tego ostatniego coraz bardziej zagraża dotychczasowym głównym graczom.
1 1 0 0 0 6.12.2010Jet Line narciarzom (wideo)Na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12 x4m rusza wizerunkowa kampania narciarskiej marki HEAD pod hasłem ”Yes, I am a Speedoholic”. Akcja outdoorowa potrwa do końca stycznia 2011 r.
0 1 0 0 0 6.12.2010Przyznano Performance Marketing Awards 20101 grudnia w Opera Club w Warszawie przyznano po raz pierwszy w Polsce nagrody rynku afiliacyjnego. Organizator wieczoru, Cube Group, właściciel marki NetSales.pl, przygotował imprezę dla reklamodawców i wydawców związanych z marketingiem afiliacyjnym.