Rimmel z kampanią wprowadzającą na rynek nowe szminki
  • 1
  • 2
9.02.2018

Rimmel z kampanią wprowadzającą na rynek nowe szminki

Ruszyła kampania wizerunkowa „Matte i mogę więcej”. Wprowadza na polski rynek matowe szminki w płynie Stay Matte.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Czytaj także
 

9 lutego 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2018

Polscy internauci od kuchni – ich preferencje związane z gotowaniem

Jakie są najczęściej wykorzystywane źródła inspiracji w domowej kuchni? To przepisy odziedziczone po babci lub mamie, znalezione za pomocą wyszukiwarki internetowej oraz te zasłyszane od znajomych i przyjaciół – wynika z badania opracowanego przez Mindshare Polska. W raporcie „Nawyki i preferencje związane z gotowaniem” firma prezentuje zwyczaje kulinarne oraz ich wpływ na działania reklamodawców.