„Weź się zbadaj!” – 9. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”
  • 1
  • 3
9.02.2018

„Weź się zbadaj!” – 9. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”

Ruszyła nowa edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”. Tym razem przyświeca jej hasło: „Weź się zbadaj”. Działania promują badania cytologiczne i profilaktykę raka szyjki macicy. W akcję zaangażowały się m.in. Katarzyna Cerekwicka, Agnieszka Więdłocha, Olga Borys, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki.

Kampania „Weź się zbadaj” rozpoczęła się w weekend 3–4 lutego i potrwa do 6 marca. Jest to 9. edycja akcji „Piękna, bo zdrowa”. Wzięły w niej udział: Katarzyna Cerekwicka, Agnieszka Więdłocha, Olga Borys, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki (Mama Ginekolog), a także Ida Karpińska, prezes Fundacji „Kwiat Kobiecości”, która jest organizatorem kampanii.

Brak świadomości potrzeby regularnych badań wśród kobiet oraz ich lęk przed samymi badaniami. Taki był podstawowy problem, z którym zgodnie z wynikami badań IQS dla Fundacji Kwiat Kobiecości z 2017 r. należało się zmierzyć w tej kampanii. Celem fundacji było więc skuteczne zachęcenie kobiet do regularnych badań. Wyniki  badań wykazują także, że straszenie zagrożeniami nie działa, a jeśli już działa, to raczej zniechęcając do wizyt u lekarza. Fundacja potrzebowała więc nowego podejścia do komunikacji tematu profilaktyki raka szyjki macicy – mówi Anna Lewicka, business development director w agencji Advalue.

W aktualnej kampanii nie ma więc straszenia, a o możliwych problemach raczej nie mówi się wprost. Kreacja jest pozytywna, kolorowa, dynamiczna i w prosty sposób zachęca do działania. Spot, jak i cała kampania utrzymane są w tonie nowoczesnym, z pozytywnym i zdecydowanym call to action.

Wykonanie cytologii ukazywane jest w kampanii jako działanie modne, naturalne dla każdej silnej, nowoczesnej kobiety. Taka kobieta tak samo jak o atrakcyjny wygląd zewnętrzny dba również o swoje zdrowie. Przekaz skupia się na tym, że jest to badanie bezbolesne, szybkie, nieinwazyjne – i może uratować życie.

Działania zostały zainicjowane eventem przed Pałacem Kultury i Nauki. Można było darmowo wykonać cytologię i test HPV w specjalistycznie wyposażonym cytobusie, w dwóch gabinetach ginekologicznych. Podczas wydarzenia obecne były również strefy sponsorów.

Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej („Tina”, „Avanti”, „100 Rad Poradnik 50+”, „Cosmopolitan”, „Women’s Health”, „Mama”, „Dobry Tydzień”) oraz w Internecie: (Wp.pl, Polki.pl, Mamotoja.pl, 5mdz.pl).

Kampania została przygotowana pro bono przez następujących partnerów:

  • Strategia i kreacja: Advalue
  • Produkcja strony WWW: Jamel Interactive
  • Realizacja spotu: Warszawska Szkoła Reklamy
  • Sesja zdjęciowa: duet Borys Synak & Sebastian Dziechciarz
  • Studio fotograficzne: Studio Tęcza
  • Włosy: Jaga Hupało Born to Create
  • Make up: Inglot
  • Stylizacje: Promod

Patronami merytorycznymi kampanii są: IQS, Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników, Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej, Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne, NFZ.

  • 3

9 lutego 2018

Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2018

Polscy internauci od kuchni – ich preferencje związane z gotowaniem

Jakie są najczęściej wykorzystywane źródła inspiracji w domowej kuchni? To przepisy odziedziczone po babci lub mamie, znalezione za pomocą wyszukiwarki internetowej oraz te zasłyszane od znajomych i przyjaciół – wynika z badania opracowanego przez Mindshare Polska. W raporcie „Nawyki i preferencje związane z gotowaniem” firma prezentuje zwyczaje kulinarne oraz ich wpływ na działania reklamodawców.

Czytaj także

8 lutego 2018

Reklama