„Weź się zbadaj!” – 9. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”
  • 1
  • 3
9.02.2018

„Weź się zbadaj!” – 9. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”

Ruszyła nowa edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”. Tym razem przyświeca jej hasło: „Weź się zbadaj”. Działania promują badania cytologiczne i profilaktykę raka szyjki macicy. W akcję zaangażowały się m.in. Katarzyna Cerekwicka, Agnieszka Więdłocha, Olga Borys, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2018

Polscy internauci od kuchni – ich preferencje związane z gotowaniem

Jakie są najczęściej wykorzystywane źródła inspiracji w domowej kuchni? To przepisy odziedziczone po babci lub mamie, znalezione za pomocą wyszukiwarki internetowej oraz te zasłyszane od znajomych i przyjaciół – wynika z badania opracowanego przez Mindshare Polska. W raporcie „Nawyki i preferencje związane z gotowaniem” firma prezentuje zwyczaje kulinarne oraz ich wpływ na działania reklamodawców.

8 lutego 2018