1 0 0 13.08.2018TVN promuje jesienną ramówkę z gwiazdami i hasłem „Więcej”9 sierpnia stacja TVN zaprezentowała spot promujący jesienną ramówkę. Wystąpili w nim m.in.: Kuba Wojewódzki, Magda Gessler, Agata Kulesza czy Maja Ostaszewska. Hasło kampanii brzmi „Więcej”.
1 0 2 13.08.2018Piłkarze jak bestie. Spot Nike z udziałem gwiazdMarka Nike rozpoczęła kampanię promującą linię butów do gry w piłkę nożną – Phantom. W spocie występują piłkarze: Philippe Coutinho, Mallory Pugh, Kevin De Bruyne, Neymar Jr, Ronaldinho i Andrea Pirlo. Wcielają się w rolę bestii.
1 0 0 13.08.2018McDonald’s przyzna kartę, która pozwoli na darmowe posiłki przez 50 latMiędzy 10 a 24 sierpnia złóż zamówienie w McDonald’s za pośrednictwem aplikacji Mobile Order and Pay. Być może wygrasz kartę McGold i będziesz przez 50 lat jadł u nas za darmo. Taką promocję ogłosiła najbardziej znana sieć fast food.
8 12 1 13.08.2018 Aktualizacja: 15:1517.08.2018[znamy wyjaśnienie] Jacek Braciak w kampanii teaserowej „Jesteś tylko słabą kobietą”Aktor Jacek Braciak wystąpił w kampanii teaserowej „10 dowodów”. To zapowiedź kampanii społeczno-edukacyjnej „Alkohol kobiety traktuje gorzej”. Dotyczy ona problemów alkoholowych u kobiet.
0 2 0 12.08.2018Netflix muralem wspiera Marsz Równości w PoznaniuPrzy ul. Dąbrowskiego w Poznaniu pojawił się mural reklamujący serial „Orange is the New Black”. Jednocześnie nawiązuje do odbywającego się 11 sierpnia Marszu Równości poprzez tęczowe barwy oraz hasło „Orange is part of the rainbow”.
0 2 0 10.08.2018Wilno punktem G Europy w litewskiej kampaniiWystartowała kampania „Vilnius: The G-spot of Europe” („Wilno: Punkt G Europy”), przygotowana przez firmę Go Vilnius. W ten sposób promuje się stolica Litwy.
1 0 0 10.08.2018„Cofnij czas” – BMW promuje autoryzowane serwisy„Cofnij czas” to motyw przewodni kampanii BMW Aftersales. Jej celem jest zbudowanie świadomości jakości obsługi autoryzowanych serwisów marki oraz usługi Assistance.
0 0 0 10.08.2018Mobilis wybrał agencję PRNiezależny operator komunikacji miejskiej Mobilis nawiązał współpracę z agencją Higher Media. Firma zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych spółki.
0 4 0 10.08.2018„Lepiej w kasku” – akcja wspierająca bezpieczeństwo na drodzeBezpieczne zachowanie na drodze to podstawa – to stwierdzenie dotyczy nie tylko kierowców, ale również rowerzystów. Twórcy platformy Multibike.pl w akcji społecznej „Lepiej w kasku!” zwracają uwagę fanów dwóch kółek na to, że noszenie kasku podczas jazdy może decydować o ich zdrowiu lub życiu.
1 2 0 10.08.2018Lila Janowska i Katosu w kampanii podkładów Rimmel Match PerfectionRuszyła kampania podkładów Rimmel Match Perfection. W działania pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce” zaangażowano Lilę Janowską, która prowadzi w social media kanały na temat wizażu i mody, a także Katosu – sieciową specjalistkę od makijażu.