1 0 0 0 0 25.08.2017Circle K z kampanią zachęcającą do zbierania GumiaczkówPod koniec wakacji sieć stacji paliw Circle K rozpoczyna kampanię promocyjną „Gumiaczki chcą do domu”. Kolekcja dwudziestu japońskich figurek w kształcie zwierzątek dostępna jest dla członków programu lojalnościowego „Extra Club” marki.
0 0 0 0 0 25.08.2017Produkty oceniane jak użytkownicy Tindera. Tyson Foods testuje narzędzie zbierania insightówAmerykańska firma Tyson Foods wykorzystała mechanizm znany z Tindera do zbierania opinii konsumenckich. Poprosiła użytkowników, by ocenili produkty w sposób znany z aplikacji randkowej. Potencjalnych partnerów ocenia się w niej, przesuwając ekran w prawo lub w lewo.
0 2 0 0 0 25.08.2017Najwięksi reklamodawcy w telewizji: branża farmaceutyczna na czeleRanking top 10 najaktywniejszych reklamodawców w pierwszej połowie 2017 r. otwierają przedstawiciele branży farmaceutycznej. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 114551,24. Za nim plasuje się Polpharma – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
1 0 0 0 0 25.08.2017Szymon Majewski pomaga kolejnej blogerce w spocie PlusaPlus rozpoczął kampanię reklamową oferty Ja+ Mix. W spocie wystąpili Szymon Majewski i Angelika Mucha, czyli LittleMooonster96.
0 1 0 0 0 24.08.2017Jutro jest dziś – V Konferencja Motoryzacyjna Kantar TNS„Jutro jest dziś. Moment, w którym zmieniają się zasady gry na rynku automotive” – to hasło V Konferencji Motoryzacyjnej Kantar TNS, która odbędzie się 20 września. Eksperci z Kantar TNS opowiedzą o procesie decyzyjnym związanym z zakupem samochodu, przedstawią najnowsze trendy związane z finansowaniem zakupu samochodu, car-sharingiem czy abonamentami. Postarają się też odpowiedzieć na pytanie, jak efektywnie zarządzać obecnością marki w punktach styku z nią.
0 0 0 0 0 24.08.2017Puste półki w sklepie Edeka w HamburguKlienci, którzy w weekend przyszli do jednego z marketów Edeka w Hamburgu, zobaczyli niemal puste półki. Usunięto z nich zagraniczne produkty. W sklepie pozostały tylko nieliczne artykuły – te krajowej produkcji. Pojawiły się też kartki z hasłami: „Ta półka jest dość nudna bez różnorodności” czy „Tak puste są półki bez obcokrajowców”.
1 3 0 0 0 24.08.2017Nela Mała Reporterka promuje program lojalnościowy StokrotkiSieć handlowa Stokrotka rozpoczęła kampanię swojego programu lojalnościowego. Do współpracy zaprosiła znaną z telewizji Nelę Małą Reporterkę. Od 24 sierpnia klienci sklepów przy okazji zakupów mogą zbierać naklejki do albumu o zagrożonych gatunkach zwierząt.
1 0 0 0 0 24.08.2017Szymon Majewski jak David Hasselhoff ratuje Macademian GirlPlus rozpoczął kampanię promującą smartfon Samsung S8 w ofercie Ja+ Abonament. W spocie, którego akcja rozgrywa się na plaży, występują Szymon Majewski i Tamara Gonzalez Perea, czyli blogerka Macademian Girl.
0 1 0 0 0 24.08.2017Smartfony gonią komputery. Analiza GemiusaBlisko połowa odsłon stron internetowych w lipcu została wykonana na urządzeniach mobilnych. Jak zmieniał się ruch na poszczególnych urządzeniach w polskiej Sieci w ciągu ostatnich czterech lat? Sprawdziła to firma Gemius.
0 7 0 0 0 24.08.2017Rynek reklamowy wzrósł o 1,3% w I półroczu 2017 r. II kwartał rozczarował niską dynamikąPo sześciu miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 4255,5 mln zł – wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,3% więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,3%) w drugim rynek spowolnił i urósł o 0,5%.