Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
  • 0
  • 1
23.01.2009

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie – przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2009

Makdonaldyzacja społeczeństwa

Czym jest Makdonaldyzacja? Definicja podana we wstępie określa ją następująco: "Jest to proces, na mocy którego zasady prowadzenia restauracji szybkiej obsługi upowszechniają się, zagarniając coraz większe połacie życia społecznego w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie". Ludzie, którzy Makdonaldyzują zbiorowe żywienie, ale także służbę zdrowia, oświatę, sprzedaż detaliczną, nawet usługi seksualne, pragną czynić to wydajnie: dla klienta - tanio, dla społeczeństwa masowo, a dla właścicieli - z dużym zyskiem. Triumfy Makdonaldyzacji zbiegają się w czasie z całkowitym załamaniem się wszelkich ideologii, które oferowały masom obietnicę lepszego. Ritzer nie waha się przed kasandrycznymi proroctwami, ale sądzi, że należy się tej historycznej konieczności Makdonaldyzacji sprzeciwić.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.01.2009

Marketing B2B w praktyce gospodarczej

Publikacja składa się z ośmiu rozdziałów. Dwa pierwsze rozdziały zostały poświęcone procesom relacji zachodzących pomiędzy podmiotami działającymi na omawianym rynku, takim jak kształtowanie się więzi partnerskich, złożoność problemów związanych z podejmowaniem decyzji zakupu. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano specyfikę wykorzystania elementów marketingu-mix oraz dostawców oferujących produkty nabywcom instytucjonalnym. Szczególną uwagę zwrócono w tych rozważaniach na rolę marki, która nie zawsze jest dostatecznie doceniana na rynku przedsiębiorstw, jak na rynku dóbr konsumpcyjnych. Ostatni rozdział został poświęcony zaprezentowaniu przykładów strategii realizowanych na rynku B2B.