0 1 7.06.2005Reserved Wet_Seasonkampanie reklamowe TweetReserved Wet_Season to tytuł kampanii reklamowej promującej letnią kolekcję RESERVED.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.06.2005Euro RSCG Marketing House dla marki KnorrAgencja marketing services rozpoczęła obsługę dwóch promocji konsumenckich dla marki Knorr.
0 1 0 0 0 6.06.2005Euro RSCG Warsaw dla Kubuś PlayAgencja przygotowała kolejny etap kampanii dla marki Kubuś Play (Maspex Wadowice) obejmujący prasę oraz outdoor. Kampania ruszyła 2 czerwca.
0 1 0 0 0 6.06.2005Europa – bogaci i biedni koło siebieLiechtenstein, Luxemburg i Szwajcaria są oazami dobrobytu w Europie. Przeciętny mieszkaniec Liechtenstein - u dysponuje ponad dwukrotnie wyższym dochodem niż przeciętny mieszkaniec Niemiec. Mieszkańcy krajów Europy Centralnej i Wschodniej zarabiają znacznie mniej niż mieszkańcy innych krajów europejskich. Najniższą siłę nabywczą mają obywatele Mołdawii, dysponując przeciętnie w skali roku kwotą 280 Euro.
0 1 0 0 0 6.06.2005Paralotnie w ofercie letniej Fabryki PomysłówFabryka Pomysłów poszerza swoją ofertę o paralotnie z napędem, które latem pojawią się nad polskim wybrzeżem. Paralotnia napędzana silnikiem jest rodzajem spadochronu, który dzięki śmigłu może wykonywać długie, poziome loty nad plażą. W ofercie dostępne są dwa rodzaje ekspozycji; na skrzydle paralotni oraz na bannerze holowanym za paralotnią.