0 1 6.06.2005Euro RSCG Marketing House dla marki Knorrfirmy TweetAgencja marketing services rozpoczęła obsługę dwóch promocji konsumenckich dla marki Knorr.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.06.2005Streetcom dla SimplusaSimplus przygotował dla swoich użytkowników nową atrakcję – interaktywną grę komórkową XyberMech. By jak najlepiej trafić z nią do młodego odbiorcy, operator zdecydował się wykorzystać w swoich działaniach komunikacyjnych m.in. marketing szeptany.
0 1 0 0 0 6.06.2005Euro RSCG Warsaw dla Kubuś PlayAgencja przygotowała kolejny etap kampanii dla marki Kubuś Play (Maspex Wadowice) obejmujący prasę oraz outdoor. Kampania ruszyła 2 czerwca.
0 1 0 0 0 6.06.2005Europa – bogaci i biedni koło siebieLiechtenstein, Luxemburg i Szwajcaria są oazami dobrobytu w Europie. Przeciętny mieszkaniec Liechtenstein - u dysponuje ponad dwukrotnie wyższym dochodem niż przeciętny mieszkaniec Niemiec. Mieszkańcy krajów Europy Centralnej i Wschodniej zarabiają znacznie mniej niż mieszkańcy innych krajów europejskich. Najniższą siłę nabywczą mają obywatele Mołdawii, dysponując przeciętnie w skali roku kwotą 280 Euro.
0 1 0 0 0 6.06.2005Paralotnie w ofercie letniej Fabryki PomysłówFabryka Pomysłów poszerza swoją ofertę o paralotnie z napędem, które latem pojawią się nad polskim wybrzeżem. Paralotnia napędzana silnikiem jest rodzajem spadochronu, który dzięki śmigłu może wykonywać długie, poziome loty nad plażą. W ofercie dostępne są dwa rodzaje ekspozycji; na skrzydle paralotni oraz na bannerze holowanym za paralotnią.