Reklamowy chwyt za serce (Polityka)
  • 0
  • 1
30.04.2008

Reklamowy chwyt za serce (Polityka)

Mirosław Pęczak, Reklamowy chwyt za serce, Polityka, 25 kwietnia 2008

Akcje charytatywne, protesty w słusznej sprawie i wyzwalanie obywatelskiej inicjatywy – reklama społeczna jest coraz bardziej popularna. Niestety zaciera się granica między szlachetną propagandą a zwyczajną promocją towaru.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.04.2008

Sieć odzieżowa Logoshop odświeża swój wizerunek

Logoshop odświeża swój wizerunek i wdraża nową strategię marketingową. Sieć zmieniła swój logotyp, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej oraz uruchomiła nowy serwis www. Hasłem przewodnim dla działań marketingowych jest „Close 2U” (blisko Ciebie). Celem strategii jest zwiększenie rozpoznawalności marki i wsparcie dalszego rozwoju sieci. Za działania dla Logoshop odpowiadają Prime Communications i Fourtka.