Upadek prasy (AdAge)
  • 0
  • 1
30.04.2008

Upadek prasy (AdAge)

Nat Ives, The Newspaper Death Watch, AdAge, 28 kwietnia 2008

Co dalej z prasą drukowaną? Czytelnictwo na rynku amerykańskim spada, starsi przywiązani do tego medium wymierają, a dopływu nowych brak. Choć gazety nie znikną będą musiały zmienić model biznesowy: od tworzenia zawartości aż po sprzedaż.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.04.2008

Sieć odzieżowa Logoshop odświeża swój wizerunek

Logoshop odświeża swój wizerunek i wdraża nową strategię marketingową. Sieć zmieniła swój logotyp, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej oraz uruchomiła nowy serwis www. Hasłem przewodnim dla działań marketingowych jest „Close 2U” (blisko Ciebie). Celem strategii jest zwiększenie rozpoznawalności marki i wsparcie dalszego rozwoju sieci. Za działania dla Logoshop odpowiadają Prime Communications i Fourtka.