Pierwsze badania branży digital signage - Marketing przy Kawie
Pierwsze badania branży digital signage
  • 0
  • 1
30.04.2008

Pierwsze badania branży digital signage

Według przeprowadzonych w 2007r. badań firmy "Pentor", tylko 27% dużych firm w Polsce spotkało się z pojęciem "digital signage". Jednocześnie wyniki wskazały na jednoznaczny trend rosnący, w poszukiwaniu przez marketerów nowych i nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.04.2008

Sieć odzieżowa Logoshop odświeża swój wizerunek

Logoshop odświeża swój wizerunek i wdraża nową strategię marketingową. Sieć zmieniła swój logotyp, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej oraz uruchomiła nowy serwis www. Hasłem przewodnim dla działań marketingowych jest „Close 2U” (blisko Ciebie). Celem strategii jest zwiększenie rozpoznawalności marki i wsparcie dalszego rozwoju sieci. Za działania dla Logoshop odpowiadają Prime Communications i Fourtka.