Reklama „Zrób rakowi wspak” narusza Kodeks etyki reklamy
  • 1
  • 1
1.04.2013

Reklama „Zrób rakowi wspak” narusza Kodeks etyki reklamy

Komisja Etyki Reklamy wydała opinię po otrzymaniu skargi na reklamę telewizyjną ING Życie, pod hasłem „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”. Spot, w którym bohaterka energicznym pstryknięciem odsyła poza scenę ikonę mającą symbolizować raka, uznano za naruszający normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

MK

11 lat temu

Reklama „Zrób rakowi wspak” narusza Kodeks Etyki Reklamy

Moim zdaniem autorka skargi zbyt wyolbrzymiła problem, a tak naprawdę pseudo problem. Przekaz reklamy jest pozytywny, namawia ludzi do profilaktyki, a każdy wie, że wcześniej wykryta choroba, daje szanse na 100 % wyleczenie.
Kazdy chory na raka, spotkał się z przykrą rzeczywistoscią, że posiadając środki pieniężne może pozwolić sobie na lepszą chemię czy skorzystać z konsultacji lekarza w ramach prywatnej praktyki lekarskiej.
Uważam, że Komisja Etyki Reklamy, wydała taką a nie inną opienie ze względu na obawę przed opinią społeczną.

Rozwiń komentarze

1 kwietnia 2013

29 marca 2013