0 1 0 0 0 7.05.2012„Marketing w branży FMCG”Magazyn „Marketer+” stworzył dodatek specjalny, wydany w formie e-booka: „Marketing w branży FMCG”.
1 6 0 0 0 7.05.2012Tymbark reklamuje nową linię napojów Next (wideo)Na ekranach telewizorów, w kinach, metrze oraz w przestrzeni miejskiej rozpoczyna się kampania nowej marki napojów Next.
0 8 0 0 2 7.05.2012Anna Mucha ambasadorką Reebok EasyToneAnna Mucha została nową ambasadorką Reebok EasyTone w Polsce. Podczas najnowszej sesji zdjęciowej udowadnia, że nawet podczas wykonywania codziennych aktywności można zadbać o zgrabną sylwetkę. Gwiazda sprawdzi skuteczność obuwia EasyTone, chodząc w nim przez 12 tygodni.
0 1 0 0 0 7.05.2012Blisko 5 mln słuchaczy gromadzą radiowe magazyny informacyjneKażdego dnia 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych, nadawanych przez polskie rozgłośnie ogólnopolskie i ponadregionalne – wynika z najnowszych badań Radio Track.
1 1 0 0 0 7.05.2012Kampania promująca napój Kubuś Waterrr Sport (wideo)Kubuś rozpoczął kampanię telewizyjną i radiową swojej nowości: funkcjonalnej wody smakowej Waterrr Sport, przeznaczonej dla młodych sportowców. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu oraz w Internecie.
2 1 0 0 0 7.05.2012Andrus, Bartosiewicz, Dudziak, Friedmann, Młynarski i inni wspierają akcję „PioSęki, czyli drzewa przebojów” (wideo)7 maja rozpoczyna się akcja ekologiczna „PioSęki, czyli drzewa przebojów”. Każdy chętny może bezpłatnie odebrać sadzonkę drzewa, a drugą sprezentować komuś bliskiemu. Akcja będzie trwała do 14 maja. Aktywności reklamowe skoncentrują się na partnerstwie mediowym z radiową Trójką, działaniach w Internecie, silnym wsparciu PR oraz licznych eventach.
1 1 0 0 0 7.05.2012Emerytalny antyspot Solidarności (wideo)Solidarność zaprezentowała spot emerytalny „Żądamy prawdziwej reformy", będący odpowiedzią na kampanię emerytalną, prowadzoną obecnie przez rząd.
0 2 0 0 0 7.05.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYTelewizja bliska konsumentowiNowoczesna telewizja dostępna w punkcie sprzedaży pozwoli skuteczniej wypromować twój produkt. Wait TV i Shopping TV to nowe kanały telewizji konsumenckiej, które oglądać można w ogólnopolskich sieciach handlowych
0 1 0 0 0 7.05.2012Kevin Roberts – spotkanie z cyklu Autorytety17 września pod hasłem: „Lovemarks – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek!” odbędzie się w Warszawie XXXVI seminarium z cyklu Autorytety. Spotkanie poprowadzi Kevin Roberts – dyrektor generalny Saatchi&Saatchi Worldwide.
0 2 0 0 0 6.05.2012Rozwój profesjonalny w każdym caluIlość informacji, które możemy wykorzystać w biznesie, rośnie w zawrotnym tempie. Jak wybrać te najnowsze i najbardziej wartościowe? Można postawić na międzynarodowe standardy i holistyczne podejście charakteryzujące certyfikowane programy marketingowe DM. Warto również zainspirować się tematyką możliwości, jakie dają nowoczesne technologie i dołączyć do uczestników spotkania Akademii Questusa (31 maja – 2 czerwca 2012 r.).