Radio Kraków – nowy wizerunek i oblicze dźwiękowe (audio)
  • 1
  • 1
30.04.2012

Radio Kraków – nowy wizerunek i oblicze dźwiękowe (audio)

Po przeszło dziesięciu latach Radio Kraków wprowadza nową oprawę muzyczną. 1 maja w Małopolsce pojawią się też billboardy promujące nowe hasło stacji: „Nadajemy do myślenia”, które ma podkreślać konsekwentne działania programowe wprowadzane w ciągu ostatnich miesięcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49501 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

om

9 lat temu

no nie wiem

fajnie wygląda, ale to kampania dobra dla Trójki, a nie stacji regionalnej. Wyżej siebie nie przeskoczysz - jak to mówią. Większość stacji regionalnych Polskiego Radia to takie niewiadomoco - z wyjątkiem Białegostoku i Kielc, gdzie faktycznie bardzo skupiają się na sprawach lokalnych i jest na to akurat zapotrzebowanie.
No ale dobrze, coś tam przynajmniej próbują - tylko że to walka skazana na niepowodzenie.

28 kwietnia 2012

27 kwietnia 2012