Przemysław Saleta i Marcelina Zawadzka szukają ludzi z pasją w kampanii Kruger & Matz (wideo) - Marketing przy Kawie
Przemysław Saleta i Marcelina Zawadzka szukają ludzi z pasją w kampanii Kruger & Matz (wideo)
  • 2
  • 1
6.05.2014

Przemysław Saleta i Marcelina Zawadzka szukają ludzi z pasją w kampanii Kruger & Matz (wideo)

„It’s your life, just take it” to hasło kampanii marki Kruger & Matz (urządzenia mobilne i sprzęt audio). Rozpoczęła się ona 25 kwietnia, a w działania zaangażowali się Przemysław Saleta, Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka oraz instruktor skoków spadochronowych Grzegorz „Iwan” Kucharczyk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54908 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2014