Przegląd roku 2010 na YouTube (wideo)
  • 36
  • 1
14.12.2010

Przegląd roku 2010 na YouTube (wideo)

W roku 2010 użytkownicy YouTube z całego świata przesłali w sumie ponad 13 mln godzin, czyli ok. 1500 lat materiałów wideo. Klipy łącznie obejrzano ponad 700 miliardów razy. Hitem roku okazał się „Bed Intruder Song!”. Najpopularniejszym teledyskiem i najczęściej oglądanym wideo w historii YouTube został natomiast klip „Baby” Justina Biebera (ponad 400 mln odtworzeń).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2010

Fundacja „Tigera” Michalczewskiego nawiązała współpracę z firmą Maspex

Fundacja Dariusza „Tigera” Michalczewskiego „Równe Szanse” podpisała umowę z firmą Maspex na produkcję, dystrybucję oraz promocję napoju Tiger Energy Drink. Przekazanie licencji do korzystania z oznaczenia Tiger jest konsekwencją rozwiązania umowy z firmą FoodCare, czego główną przyczyną wskazaną przez Fundację było niewywiązywanie się poprzedniego producenta z warunków umowy.