0 1 0 0 0 12.01.2011Sarto obsługuje Zielone CentrumAgencja Sarto PR prowadzić będzie obsługę public relations Zielonego Centrum – pierwszej w Polsce całorocznej galerii ogrodniczej, prowadzonej przez spółkę Hortico. W ramach umowy podpisanej 5 stycznia agencja będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej zwiastującej marcowe otwarcie galerii we Wrocławiu-Psarach.
0 1 0 0 0 12.01.2011Justyna Kowalczyk poleca Małopolskę zimąTwarzami kampanii „Małopolska w akcji”, promującej aktywną turystykę i zimowe atrakcje województwa małopolskiego, są znani sportowcy związani z regionem. Wśród nich jest również Justyna Kowalczyk. Kreacje reklamowe z wizerunkiem naszej olimpijki i innych utytułowanych reprezentantów sportów zimowych mają zachęcić do odkrywania uroków Małopolski szczególnie Włochów i mieszkańców krajów skandynawskich.
0 1 0 0 0 12.01.2011Oświadczenie Dariusza Michalczewskiego na temat ponownego zablokowania produkcji napojów Tiger Energy Drink w firmie FoodCareDariusz Michalczewski informuje i potwierdza, że w dn. 5 stycznia 2011 r. Sąd Okręgowy w Krakowie Wydział Gospodarczy wydał postanowienie, w którym zakazał firmie FoodCare produkcji, promocji i dystrybucji produktów zawierających oznaczenie Tiger. Postanowienie to zostało wydane w wyniku powództwa złożonego przez Michalczewskiego.
0 1 0 0 0 12.01.2011Eksperci Streetcom w kampanii serwisu Fidbek.plOsoby z grona ekspertów firmy Streetcom – testujących i rekomendujących produkty i usługi – wezmą udział w kampanii sprawdzającej i promującej serwis Fidbek.pl. Dostarcza on użytkownikom informacji na temat ich kompetencji społecznych, takich jak asertywność, atrakcyjność czy pewność siebie. Ekspertem i partnerem merytorycznym Fidbek.pl jest znana psycholog społeczna, dr Katarzyna Korpolewska.
0 2 0 0 0 12.01.2011Trwają prace nad wizerunkiem marki EPAREPAR, czyli energetyczny przetwornik akumulująco-rozpraszający, to technologia pozwalająca na zabezpieczanie wszelkich obiektów fizycznych przed skutkami zderzeń. Opracował ją polski wynalazca, Lucjan Łągiewka. Nad systemem identyfikacji wizualnej oraz koncepcją marki EPAR od kilku miesięcy pracuje agencja Charakter Consulting.
0 1 0 0 0 12.01.2011Współpraca między TBWAPR a FoodCare zakończonaDobiegła końca współpraca w zakresie działań public relations pomiędzy TBWAPR a firmą FoodCare. Wszelkich informacji dotyczących działalności FoodCare bądź produktów marek Tiger, 4Move, N-Gine, Gellwe czy Fitella udzielają odtąd bezpośrednio przedstawiciele firmy.
0 1 0 0 0 12.01.2011Marka Develey ponownie z 5tka PRAgencja 5tka PR & Marketing Szeptany przedłużyła umowę na obsługę public relations firmy Develey, znanego dostawcy delikatesowych sosów zimnych, dressingów oraz musztard. Kontrakt zawarto na rok.
0 1 0 0 0 12.01.2011MagnifiCo PR pracuje dla No+vello PolskaOd stycznia br. agencja magnifiCo PR rozpoczęła współpracę z hiszpańską firmą kosmetyczną Nomasvello, oferującą zabiegi fotodepilacji i fotoodmładzania w stałej cenie. Umowa została podpisana na okres roku, z możliwością przedłużenia. Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert.
0 1 0 0 0 12.01.2011Jacek Pałkiewicz ambasadorem kampanii „Mazury Cud Natury”Jacek Pałkiewicz, reporter i eksplorator, odkrywca źródeł Amazonki i twórca survivalu w Europie, będzie ambasadorem Mazur w ramach kampanii „Mazury Cud Natury”. W najbliższych dniach zostanie podpisane porozumienie pomiędzy samorządem województwa warmińsko-mazurskiego a Jackiem Pałkiewiczem, który będzie odtąd promował polskiego kandydata-finalistę w światowym konkursie szwajcarskiej Fundacji „New7Wonders” na siedem nowych cudów natury.
1 1 0 0 0 11.01.2011Skarpety na nogi. Pieniądze na konto (wideo)Wraz z początkiem 2011 roku Bank Pocztowy pod hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto” rozpoczyna nową kampanię edukacyjną.