„Przebojowi egotycy”, „zdystansowani” – jacy są użytkownicy portali social media?
  • 0
  • 1
7.09.2012

„Przebojowi egotycy”, „zdystansowani” – jacy są użytkownicy portali social media?

Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Jacy są użytkownicy portali social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami kierują się przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Odpowiedzi na te pytania zawiera raport Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych „Marki w serwisach społecznościowych”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2012