Program lojalnościowy supermarketów Piotr i Paweł z bohaterami filmu „Rio 2” (wideo) - Marketing przy Kawie
Program lojalnościowy supermarketów Piotr i Paweł z bohaterami filmu „Rio 2” (wideo)
  • 1
  • 1
28.04.2014

Program lojalnościowy supermarketów Piotr i Paweł z bohaterami filmu „Rio 2” (wideo)

23 kwietnia w supermarketach Piotr i Paweł rozpoczął się program lojalnościowy związany z premierą filmu animowanego studia Fox – „Rio 2”. Klienci będą mogli zebrać zestaw kolekcjonerskich kart.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 kwietnia 2014