Prognozy na 2014 r. dla mediów tradycyjnych i cyfrowych – MillwardBrown - Marketing przy Kawie
Prognozy na 2014 r. dla mediów tradycyjnych i cyfrowych – MillwardBrown
  • 0
  • 1
12.12.2013

Prognozy na 2014 r. dla mediów tradycyjnych i cyfrowych – MillwardBrown

Dominującym trendem w 2014 r. będzie dążenie do budowania marketingu typu multi-screen – wynika z dorocznej prognozy MillwardBrown dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. W raporcie podkreślono też potrzebę lepszego poznania i zrozumienia zachowań konsumenckich w przypadku różnych typów urządzeń oraz potrzebę odpowiedniego korygowania nakładów reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 grudnia 2013

11 grudnia 2013