0 1 12.10.2004Profesjonalizm w każdym calukampanie reklamowe TweetRusza ogólnopolska kampania utrwalająca wizerunek marki REHAU – producenta systemów okiennych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53945 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.10.2004Euro RSCG dla KubusiaAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała telewizyjną kampanię reklamową soku Kubuś pt. „Marsz Imperium”, która potrwa do końca października.
0 1 0 0 0 11.10.2004Makaron wyrazem miłościAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną makaronu Lubella pt. „Siedlisko”, która stanowi ciepłą opowieść o rodzinie i wyjątkowym niedzielnym obiedzie.
0 1 0 0 0 11.10.2004Inteligentny monopolistaOd powstania rynku encyklopedii komputerowych minęło równo osiem lat. Pierwszym produktem na tym rynku była Encyklopedia Multimedialna PWN, która ukazała się w grudniu 1996 roku i której sprzedaż zamknęła się na poziomie 40 000 pakietów – co nawet teraz jest ilością przeogromną. Najmłodszym produktem na tym rynku jest najnowsza Encyklopedia PWN.
0 1 0 0 0 11.10.2004Nowy program TranslaticaPrzy tłumaczeniu tekstów bardzo często pojawia się potrzeba skorzystania z szybkiego i niezawodnego programu komputerowego, który stanowiłby godnego zaufania komputerowego asystenta dla każdego tłumacza. Właśnie dlatego powstał system tłumaczący TRANSLATICA, pierwszy tak zaawansowany technologicznie polski program do automatycznego tłumaczenia. Jest to jednocześnie jedyny polski translator komputerowy, który wykorzystuje przy tłumaczeniu metodę analizy składniowej transferu.